
Blog
Efektywny spot reklamowy - jak go przygotować? Kowboj, dziki zachód i galopujące mustangi w blasku zachodzącego słońca. Kicz? Nie dla Marlboro, który tym spotem w ciągu dwóch lat zwiększył swoje zyski aż czterokrotnie, zostawiając konkurencję w tyle. Czy taki sukces jest możliwy w naszym pełnym bodźców świecie? Sprawdźmy, jak dzisiaj wygląda produkcja spotów reklamowych. Fundamenty dobrej reklamy Niezależnie czy chcemy przygotować spot reklamowy dla supermarketu czy branży motoryzacyjnej, musimy poznać odpowiedź na najważniejszą kwestię
Filmowanie i fotografowanie wydarzeń – zarówno tych prywatnych jak i publicznych, jest jedną z najlepiej rozwijających się gałęzi w branży cyfrowych mediów. Nie jest to jednak zaskakujące, bowiem fotorelacje pełnią w marketingu niezwykle ważną rolę. Nieprofesjonalne podejście do tematu może oznaczać mniejsze szanse na promocję, a co za tym idzie słabsze wyniki w sprzedaży samego wydarzenia.Zdjęcia i filmy to część wizerunku Organizowanie wydarzeń pozwala dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów i marki chętnie się na taki
Dobre zdjęcie produktowe to jeden z kluczowych składników, który decyduje o sukcesie sprzedażowym Twojego produktu w Internecie. Jeśli jesteś sprzedawcą, prowadzisz sklep internetowy, szczególną uwagę powinieneś zwracać właśnie na katalogi zdjęć swoich produktów. Dlaczego warto zainwestować w fotografię produktową? Packshot (czyli paczki zdjęć konkretnego produktu) możesz zrobić samemu, ale... No właśnie. Wykreowanie zapierających dech w piersiach zdjęć reklamowych wcale nie jest takie proste! Warto zatrudnić fotografa, który wykona dla ciebie profesjonalne zdjęcia reklamowe produktów. Nic tak nie przyciąga
Filmy rekrutacyjne to nowa, kreatywna forma poszukiwania pracowników. Oferujesz owocowe czwartki? Super. Multisport? Fajnie, ale to przecież proponuje prawie każdy. Może pakiet medyczny? To w zasadzie standard. A jeśli tą zachętą ma być „młody i dynamiczny zespół, który oferuje możliwość rozwoju”, to przypomnę Ci, że to też już było i… Cóż, niekoniecznie działa to na Twoją korzyść. Jeśli chcesz się wyróżnić na rynku, powinien pójść o krok dalej. Jak możesz przykuć uwagę pracownika? DYNAMICZNIE i
Sprzedaż nieruchomości – zarówno tych prywatnych, jak i firmowych – wymaga najwyższej jakości marketingu. Jeśli chcesz, żeby Twój potencjalny klient, został oczarowany, musisz go zaskoczyć i skutecznie zainteresować. Jak przyciągnąć jego uwagę swoim ogłoszeniem i sprawić, żeby nieruchomość, którą chcemy sprzedać, przedstawić mu w najatrakcyjniejszy sposób? Wykorzystaj do tego ujęcia z drona. Zdjęcia z drona zwiększą atrakcyjność Twojej nieruchomości Obojętne, czy chcesz sprzedać działkę, dom, czy zareklamować mieszkanie w bloku na nowym osiedlu
Kontakt
Dane kontaktowe
FlyPix Michał Grybowicz
siedziba w Warszawie
i Białymstoku
(działamy w całej Polsce)