Filmy rekrutacyjne to nowa, kreatywna forma poszukiwania pracownik贸w. Oferujesz owocowe czwartki? Super. Multisport? Fajnie, ale to przecie偶 proponuje prawie ka偶dy. Mo偶e pakiet medyczny? To w zasadzie standard. A je艣li t膮 zach臋t膮 ma by膰 鈥瀖艂ody i dynamiczny zesp贸艂, kt贸ry oferuje mo偶liwo艣膰 rozwoju鈥, to przypomn臋 Ci, 偶e to te偶 ju偶 by艂o i鈥 C贸偶, niekoniecznie dzia艂a to na Twoj膮 korzy艣膰. Je艣li chcesz si臋 wyr贸偶ni膰 na rynku, powinien p贸j艣膰 o krok dalej. Jak mo偶esz przyku膰 uwag臋 pracownika? DYNAMICZNIE i SZCZERZE! I tu z pomoc膮 przychodz膮 filmy wizerunkowe i rekrutacyjne.


Czym jest film wizerunkowy?

 

Zastan贸w si臋, czego potencjalny pracownik mo偶e szuka膰 w nowym miejscu pracy? Czy chodzi jedynie o wynagrodzenie? Nie. Wa偶na jest mo偶liwo艣膰 rozwoju, atmosfera w pracy i ludzie, kt贸rzy tam pracuj膮. Film wizerunkowy pozwoli potencjalnemu pracownikowi pozna膰 Twoj膮 firm臋 鈥瀘d kuchni鈥. Dobry film wizerunkowy sprawi, 偶e b臋dzie chcia艂 u Ciebie pracowa膰.

Nasza firma mia艂a niedawno przyjemno艣膰 zrealizowa膰 film employer branding dla Grupa Tense (agencja SEO/SEM - pozycjonowanie stron internetowych) - z przyjemno艣ci膮 s艂uchali艣my pracownik贸w, kt贸rzy na ludzie i z humorem opowiadali o swoim miejscu pracy, wspania艂ej atmosferze i realiach codzienno艣ci.

 

 

Skuteczny film rekrutacyjny, czyli jaki?

 

呕eby jednak film zrealizowa艂 sw贸j cel, musi spe艂ni膰 kilka warunk贸w. Jaki powinien by膰 dobry film rekrutacyjny?

  1. Oparty na strategii -  na film rekrutacyjny musisz mie膰 pomys艂, kt贸ry b臋dzie si臋 wpisywa艂 w wizerunek Twojej firmy. Chodzi tu zar贸wno o form臋 (powa偶na, humorystyczna, na luzie), jak i to, co chcesz w nim przekaza膰.
  2. Skierowany do konkretnych osb - film rekrutacyjny ma za zadanie przyci膮gn膮膰 nowego pracownika, nie musi wi臋c podoba膰 si臋 wszystkim. Jego zadaniem jest przyku膰 uwag臋 kilku konkretnych os贸b, kt贸re mog膮 aplikowa膰 na okre艣lone stanowisko. Im bardziej spersonalizowany film, tym lepiej.
  3. Ukazuj膮cy rzeczywisto艣膰 - film rekrutacyjny ma na celu pokazanie prawdziwego 艣rodowiska pracy. To pewnego rodzaju wycieczka po zakamarkach firmy. Nie warto tworzy膰 filmu employer brandingowego w formie laurki, bo taki wyidealizowany obraz to zwyk艂e k艂amstwo. A rozczarowany pracownik mo偶e szybko z艂o偶y膰 wypowiedzenie i Ciebie czeka kolejna kosztowna rekrutacja.
  4. A ponad wszystko鈥 NATURALNY - Twoja strategia i pomys艂 na nic si臋 zdadz膮, je艣li podetkniesz pracownikom pod nos przygotowany scenariusz. Zarys - ok, przygotowane pytania - jak najbardziej, byle by nikt z pracownik贸w ich wcze艣niej nie widzia艂! Pami臋taj, 偶e film to nie tylko s艂owa - pozw贸l pracownikom przekaza膰 prawdziwe emocje, a gwarantujemy, 偶e firma zyska na tym wi臋cej, ni偶 mo偶esz si臋 spodziewa膰.

 

 

Filmy rekrutacyjne - jak to robimy?

 

Do realizacji film贸w zosta艂y wykorzystane 3 kamery na statywach obs艂ugiwane przez 2 operator贸w (2 kamery bliskie oraz 1 kamera og贸lna) i jednego d藕wi臋kowca. Nagranie zrealizowali艣my w wynaj臋tym studio z profesjonalnym o艣wietleniem w przeci膮gu 1 dnia zdj臋ciowego - na planie sp臋dzili艣my ponad 8h. Pracownicy Grupy Tense zostali przygotowani do nagrania przez profesjonaln膮 wiza偶ystk臋. Efektem naszej pracy s膮 4 filmy rekrutacyjne dla r贸偶nych dzia艂贸w : Marketing, Back Office, SEO, Handel kt贸re mo偶na zobaczy膰 na stronie rekrutacyjnej Grupy Tense .

 

Szukasz nietuzinkowego sposobu na przyci膮gni臋cie warto艣ciowych pracownik贸w do Twojej firmy ? Zg艂o艣 si臋 do FlyPix, 偶eby nagra膰 film rekrutacyjny w Twojej firmie! Je艣li nie masz pomys艂u, lub zastanawiasz si臋, jaka forma b臋dzie najskuteczniejsza w Twoim przypadku, skontaktuj si臋 nami : www.flypix.pl, biuro@flypix.pl lub tel. 606-247-244 .