Sprzedaż nieruchomości -- zarówno tych prywatnych, jak i firmowych -- wymaga najwyższej jakości marketingu. Jeśli chcesz, żeby Twój potencjalny klient, został oczarowany, musisz go zaskoczyć i skutecznie zainteresować. Jak przyciągnąć jego uwagę swoim ogłoszeniem i sprawić, żeby nieruchomość, którą chcemy sprzedać, przedstawić mu w najatrakcyjniejszy sposób? Wykorzystaj do tego ujęcia z drona.

 

Zdjęcia z drona zwiększą atrakcyjność Twojej nieruchomości

 

Obojętne, czy chcesz sprzedać działkę, dom, czy  zareklamować mieszkanie w bloku na nowym osiedlu czy też siedzibę firmy -- zdjęcia z drona sprawią, że Twoje ogłoszenie wyróżni się na tle innych i zwiększy jego atrakcyjność. Szersza perspektywa spowoduje, że pusta działka, która z poziomu „zero” jest po prostu kawałkiem ziemi, zostanie osadzona w otoczeniu i nie będzie już kawałkiem pola, ale elementem całego krajobrazu.

Co więcej, zdjęcia z drona umożliwiają zaprezentowanie szczegółów obiektu z dowolnej perspektywy -- od tej „żabiej”, czyli z poziomu trawnika w ogrodzie, aż po tę „z lotu ptaka” -- z bliska, daleka czy też centralnie z góry. O tak:

 

drony w marketingu zdjęcia z drona

Robi wrażenie, prawda? 🙂

Filmowanie nieruchomości z drona -- wykorzystaj element zaskoczenia!

A gdyby tak zaangażować potencjalnego klienta w… Spacer po okolicy? Zdjęcia z drona będą super, ale jeśli ogłoszenie wzbogacisz o film, Twoja oferta nieruchomość zyska kolejne +100 do atrakcyjności! Element zaskoczenia zachęci odbiorcę, żeby dłużej zatrzymać się przy Twoim ogłoszeniu. Zabierz więc potencjalnego klienta na wirtualny spacer, w którym dokładnie pokażesz mu nie tylko samą nieruchomość, ale także okolicę. Szczególnie ważne jest to w przypadku, kiedy lokalizacja odgrywa kluczową rolę dla potencjalnego kupca. Może zależy mu na działce nad jeziorem, albo domu przy lesie? A może szuka lokalu na gabinet, który powinien znajdować się blisko centrum miasta? Dzięki ujęciom z drona to wszystko zmieści się w jednym kadrze. W filmie możesz umieścić odpowiednie animacje, które dodatkowo pozwolą klientowi zwizualizować  odległość od danych obiektów i podkreślą atuty Twojej nieruchomości.

 

 

 

Film z drona pozwala również pokazać szczegóły i detale, których nie sposób dostrzec gołym okiem, nawet przy osobistych oględzinach. Filmując nieruchomość z drona możesz zwrócić uwagę klienta na elementy zdobień, jakość wykończenia, czy pokazać posiadłość w całej swojej okazałości.

Jak wykorzystać ujęcia z drona w Twojej branży?

 

Być może wcale nie chcesz sprzedawać swojej nieruchomości, ale zależy Ci na skutecznej reklamie swojego obiektu? Zdjęcia i filmy z drona doskonale sprawdzą się jako element skutecznej reklamy Twojej sali weselnej, hotelu, czy restauracji. Potencjalny klient od razu zobaczy, w jaki sposób on sam będzie mógł uwiecznić niezapomniane chwile w Twoim obiekcie.

A może prowadzisz przedsiębiorstwo o zupełnie innym charakterze i chcesz pokazać rozwój swojej firmy na stronie internetowej czy w materiałach marketingowych? Jeśli zastanawiasz się, jak Twoja siedziba firmy, fabryka czy posiadłość może zyskać w oczach potencjalnego klienta i czy zdjęcia z drona to w Twoim wypadku dobry pomysł skontaktuj się z FlyPix – chętnie odpowiemy na Twoje pytania!