Filmowanie i fotografowanie wydarzeń – zarówno tych prywatnych jak i publicznych, jest jedną z najlepiej rozwijających się gałęzi w branży cyfrowych mediów. Nie jest to jednak zaskakujące, bowiem fotorelacje pełnią w marketingu niezwykle ważną rolę. Nieprofesjonalne podejście do tematu może oznaczać mniejsze szanse na promocję, a co za tym idzie słabsze wyniki w sprzedaży samego wydarzenia.
Zdjęcia i filmy to część wizerunku
Organizowanie wydarzeń pozwala dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów i marki chętnie się na taki krok decydują. Jest to nie tylko znakomita szansa na pokazanie ludzkiej twarzy firmy czy zbudowanie bezpośredniej relacji z klientami, ale też na integrację pracowników i możliwość rozwinięcia ich umiejętności dzięki nietypowym wyzwaniom.
Poza firmowymi wydarzeniami coraz popularniejsze jest także prowadzenie konferencji lub szkoleń online. Jest to skuteczny sposób na podniesienie kwalifikacji własnego zespołu pracowniczego oraz wzmocnienie pozycji firmy na rynku międzynarodowym. Pozwala także uniknąć części kosztów wyjazdów służbowych. Decydując się na filmowanie konferencji trzeba przede wszystkim zadbać o profesjonalne wykonanie i jak najlepszą jakość materiału, bo umożliwi to ich wtórne wykorzystanie – podczas następnych szkoleń czy po prostu przy promocji.


W świecie pełnym obrazów tylko ci, którzy potrafią stworzyć coś zaskakującego przyciągną uwagę odbiorcy. Jednak należy pamiętać, że foto czy video relacje z eventów to przede wszystkim łapanie ulotnych momentów i emocji, które mogą się już nie powtórzyć. Wybierając Flypix masz pewność, że wybrałeś pasjonatów z doświadczeniem i najlepszym zapleczem technicznym, dzięki którym wszystkie te chwile jako fotografia eventowa i filmy eventowe zostaną uwiecznione.