fbpx

Category Archive: Wszystkie

Jak zostać operatorem drona?

Drony to furtka do wyższego poziomu filmowania i fotografowania. Dzięki wsparciu zaawansowanej technologii drony są w stanie wykonywać wysokiej jakości obrazowanie, umożliwiające podgląd z kamery w czasie rzeczywistym. Mają również rozbudowane funkcje lotu na przykład funkcję zwisu i funkcję beczki, tak cenne dla operatorów dronów. Kluczowe pytanie brzmi jednak, jak zostać pilotem drona? I czy na drona trzeba mieć uprawienia? Dzisiaj odpowiadamy na te pytania!

Drony – bezzałogowe statki powietrzne, czyli jakie?

Drony to  bezzałogowe statki powietrzne, które latają bez pilota. Mogą być używane przez operatorów dronów do wielu celów, w tym nadzoru, fotografii i filmowania. Dron zdalnie sterowany przez operatora lata samodzielnie bez obecności człowieka w kokpicie. Drony są zwykle napędzane silnikami obrotowymi lub wielośmigłowymi.

Drony mają ogrom zastosowań – są wykorzystywane w wojsku, organach ścigania i ratownictwie, a także do rekreacji i wypoczynku. Te latające maszyny wyposażone w kamery niezwykle często są jednak stosowane do zarobkowych celów, popularnym zastosowaniem dronów jest filmowanie, robienie zdjęć i fotografowanie niedostępnych miejsc z wykorzystaniem dronów.

Drony stały się popularnym narzędziem fotograficznym zarówno dla profesjonalnych, jak i amatorskich fotografów. Mogą latać w powietrzu przez wiele godzin bez konieczności ładowania, co czyni je idealnymi do uchwycenia wymarzonego ujęcia z perspektywy, do której trudno dotrzeć w inny sposób. Podsumowując, w ostatnich latach drony stały się coraz popularniejszym narzędziem również do użytku osobistego i zarobkowego.

Czy na drona trzeba mieć pozwolenie?

Jak zostać pilotem drona? Zgodnie z przepisami, pozwolenie na drona musi mieć każdy, kto chce używać urządzenia o masie powyżej 250g lub urządzenia wyposażonego w kamerę. Taka osoba musi zarejestrować się, przejść szkolenie (w specjalnym miejscu do przeprowadzania szkoleń) i zdać test online. To wytyczne obowiązujące we wszystkich państwach Unii Europejskiej.

Licencja pilota drona jest przyznawana przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. To dokument ważny zwłaszcza dla osób, które chcą filmować lub fotografować z wykorzystaniem drona. Dlatego licencję mają kamerzyści i fotografowie. Certyfikat wiedzy teoretycznej i potwierdzenie ukończenia szkolenia praktycznego w lotach w kategorii szczególnej umożliwiają prawne użytkowanie drona. Są jednak różne rodzaje certyfikatu, niektóre to:

· VLOS – loty w zasięgu widoczności wzrokowej,

· BVLOS – loty poza zasięgiem widoczności wzrokowej,

· INS – szkolenie instruktorskie.

Jak wspomnieliśmy, nie na każdego drona należy mieć pozwolenie. Jeśli urządzenie waży mniej niż 250g i nie jest wyposażone w kamerę, wówczas nie potrzebujesz licencji na drona. W tym przypadku jednak loty nie mogą odbywać się nad zgromadzeniami i terenami zamieszkałymi. Maksymalna wysokość wzniesienia drona może wynosić 120 m wysokości w zasięgu wzroku operatora w wieku powyżej 16 lat.

Czy latanie dronem bez pozwolenia jest karalne? Tak, zgodnie z prawem: Kto wykonuje lot lub inne czynności lotnicze, nie mając ważnej licencji lub świadectwa kwalifikacji, lub niezgodnie z ich treścią i warunkami, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności do roku”.

A jaki dron sprawdzi się w Twoim przypadku? Jeśli chodzi o wybór dronów, jednym z pierwszych pytań zadawanych przez wiele osób jest to, jaki dron kupić. Na tę decyzję wpływa wiele czynników, w tym koszt, czas lotu, rozmiar i zastosowanie.

W ostatnich latach drony stają się coraz bardziej popularne. Stały się doskonałym narzędziem zarówno do celów rekreacyjnych, jak i profesjonalnych, takich jak fotografia lotnicza i kinematografia. Jest jednak kilka rzeczy, które należy wziąć pod uwagę przed zakupem drona, takie jak rodzaj drona, którego potrzebujesz lub cel, w jakim będziesz go używać.

Przed zakupem jakiegokolwiek drona upewnij się, że Twoje hobby odpowiada jego możliwościom. Niektóre drony mogą być lepiej przystosowane do pewnych czynności niż inne, więc zyskaj pewność, że wybierasz mądrze.

Ile kosztuje kurs na operatora drona?

Jednym z największych kosztów jest szkolenie na operatora drona, które wynosi 1000-2000 złotych w przypadku licencji VLOS. Przy bardziej zaawansowanych certyfikatach, przyszły pilot drona powinien liczyć się z kosztem ponad 2000 tysięcy złotych określonymi przed podmiot szkolący. Tak naprawdę cena kursu na operatora drona zależy więc od tego, jaki certyfikat chcesz uzyskać, miejsca szkolenia, a nawet od wagi bezzałogowych statków powietrznych. Teraz już wiesz, ile kosztuje kurs na drona w szacunkowym zakresie.

Jeśli poważnie myślisz o tym, aby Twój lot dronem był bezpieczniejszy i przyjemniejszy, pamiętaj o przeprowadzeniu rozeznania przed wyborem konkretnej firmy szkoleniowej. Zacznij od porównania cenników kilku dostawców i znajdź tego, który świadczy usługi w przystępnych cenach.

Szkolenie z drona często odbywa się stacjonarnie lub online. Ten łatwy do dostosowania tryb nauki jest idealny dla każdego, kto chce przenieść swoje umiejętności drona na wyższy poziom, ale na przykład nie ma czasu, by zdecydować się na szkolenie na drona stacjonarne. Przede wszystkim jednak postaw na doświadczonych instruktorów.

filmowanie z drona warszawa

Kto może zostać operatorem dronów?

Teraz już wiesz, jakie uprawnienia musi mieć operator drona. Praca w tym zawodzie, a nawet loty w celu hobbystycznym, wymagają jeszcze spełnienia pewnych warunków. O jakich mowa? Operator drona musi być osobą fizyczną lub prawną, która po rejestracji otrzyma unikalny numer operatora. Ten numer należy umieścić na swoim dronie. Osoba fizyczna otrzymuje też profil pilota drona.

A w jakim wieku można zostać operatorem drona? Zgodnie z danymi GOV: Minimalny wiek pilota wykonującego operacje z użyciem SBSP w kategorii „otwartej” wynosi 16 lat. Do wykonywania lotów dronem trzeba spełnić ten warunek.

Jak widzisz, chociaż szkolenie z lotu dronem kosztuje, nie jest ono zbyt skomplikowane. A możliwości bezzałogowych statków powietrznych są naprawdę duże. Drony mogą być używane do robienia zdjęć niedostępnych dla ludzi, do uchwycenia unikalnych perspektyw, których nie można sfotografować w żaden inny sposób.

Drony idealnie sprawdzają się w fotografii do celów kreatywnych, takich jak perspektywa z lotu ptaka i tworzenie abstrakcyjnych ujęć, dbając o jakości dostarczanych materiałów. Pamiętaj jednak, że niektóre z czynników, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze drona to: łatwość użytkowania, czas lotu, żywotność, jakość aparatu i cena. Jeśli już zdecydujesz się na loty dronem i świadectwo kwalifikacji, zadbaj właśnie o jakość urządzenia – zakup drona powinien być przemyślany.

Jak zostać operatorem wojskowego drona?

Na koniec mamy jeszcze ciekawostkę, która interesuje wiele osób. Powiemy w skrócie, jak zostać operatorem wojskowego drona. Drony stają się większą częścią naszego życia na więcej niż jeden sposób. Od zastosowań wojskowych po cywilne, zmieniają sposób, w jaki żyjemy. Drony wojskowe zmieniły działania wojenne w wielu kwestiach. Pomogły wojsku w skuteczniejszym i wydajniejszym wykonywaniu ich misji bez narażania ich na niepotrzebne ryzyko.

Przyszłość dronów wojskowych jest świetlana, ponieważ drony nowej generacji są wdrażane na różne sposoby. Drony wojskowe mogą być używane do różnych celów, w tym do rozpoznania, obserwacji i ataku. Ceny dronów wojskowych różnią się w zależności od ich możliwości i przeznaczenia. Koszt dronów wojskowych zależy również od tego, gdzie będą używane. Na przykład dron, który może latać na najwyższych wysokościach, automatycznie jest kosztowniejszy.

Operatorem drona w wojsku może zostać osoba z co najmniej średnim wykształceniem o podwyższonej dyspozycyjności. Ważne są też cechy charakteru operatora drona wojskowego, a są to opanowanie oraz wyobraźnia przestrzenna. Po początkowych naukach, pilot drona wojskowego zostaje skierowany na kursy specjalistyczne, w tym meteorologię, nawigację, prawo lotnicze, loty w zasięgu i poza zasięgiem widzialności.

Filmowanie eventów Warszawa – poradnik

Sposób filmowania wydarzenia może uczynić je niezapomnianym lub całkowicie zepsuć wspomnienia. Jeśli przyjrzymy się uważnie wydarzeniom takim jak te organizowane przez TEDx, zdamy sobie sprawę, że nie są one kręcone przypadkowo, ale w skomplikowany sposób, aby naprawdę uchwycić charakter przemówienia, ekspresję mówcy, a także reakcje publiczności. To samo dotyczy wydarzeń rozrywkowych, sportowych itp. Filmowanie eventów Warszawa wymaga dużej wiedzy specjalistycznej i dokładnego rozplanowania. Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jak prawidłowo filmować eventy?
  • Na co zwrócić uwagę podczas nagrywania wydarzeń?
  • Co jest konieczne w przypadku filmowania eventów?

filmowanie eventów warszawa

Filmy eventowe Warszawa – Jak prawidłowo je tworzyć?

Kręcenie eventów może być naprawdę trudne. Zwykle jest coś, co stanowi centrum wydarzenia, czy jest to występ, przemówienie, rozdanie nagród, itp., jak również publiczność lub tłum i atmosfera eventu. Każdy z tych elementów musi być uwzględniony w planie z odpowiednią równowagą, aby nie zmarnować żadnego z Twoich atutów.

Ty i Twoja ekipa filmowa będziecie zazwyczaj mieli harmonogram imprezy do wglądu, ale Twój plan filmowania musi zawierać możliwość dostosowania się do wszelkich nagłych zmian lub nieoczekiwanych zdarzeń, które mogą wzbogacić wideo. Ponadto, w przypadku imprez odbywających się na otwartych przestrzeniach, pogoda w dniu imprezy musi być włączona do planu, a jeśli są oczekiwane jakieś niesprzyjające warunki atmosferyczne, należy mieć pomysł jak sobie z nimi poradzić.

Jednym z kluczy do sukcesu w tworzeniu filmów eventowych Warszawa jest skomponowanie odpowiedniego zespołu dla tego konkretnego wydarzenia. Reżyser, kamerzysta czy dźwiękowiec mogą być świetni w swojej pracy i wysoko wykwalifikowani, ale nic nie działa bez posiadania przez nich odpowiedniej specjalizacji. Tak jak kardiochirurg nie będzie wykonywał operacji plastycznych, tak i Ty musisz mieć pewność, że ekipa, którą wybierzesz na wydarzenie sportowe, specjalizuje się w takich wydarzeniach, co znacznie różni się np. od konferencji astronomicznej.

Po wybraniu zespołu, musisz upewnić się, że wszyscy członkowie będą w stanie działać spójnie w kierunku jednego wspólnego obrazu produktu końcowego. Dźwięk powinien dawać to samo uczucie entuzjazmu, pasji lub zabawy, które oferuje ruch kamery. Cały zespół musi również być w stanie przewidzieć wszelkie nietypowe lub niespodziewane sytuacje, które mogą wystąpić w dowolnym momencie podczas wydarzenia i wiedzieć, jak podjąć szybkie działania, aby je uchwycić.

fotograf eventowy

Fotograf eventowy Warszawa- Ustawienie kamery

Pierwszą rzeczą, którą musisz upewnić się, że jest dostępna podczas kręcenia Twojego wydarzenia jest różnorodność kątów. Niezależnie od tego, czy używasz jednej kamery, czy więcej, musisz upewnić się, że organizatorzy biorą pod uwagę tę kwestię podczas ustawiania sceny lub sali, w której odbywa się wydarzenie. Ponadto, jeśli są miejsca siedzące dla publiczności, to najlepiej byłoby zabezpieczyć miejsce w środku dla ujęć z przodu.

Jako fotograf eventowy Warszawa staraj się nie ustawiać tego w sposób, który niepotrzebnie pokazuje publiczność przez cały film, ponieważ zmniejszy to efekt pokazywania ich reakcji tylko w najbardziej ekscytujących momentach wydarzenia, co wzbogaci poczucie entuzjazmu u widza. Skoncentruj się bardziej na mówcy, lub głównym występie, i zdołaj to zrobić, przełączając się między kilkoma kątami kamery, aby nadać wideo trochę żywości.

Kiedy ustawiasz kamerę, musisz wiedzieć, jakie są twoje ograniczenia. Jeśli używasz tylko jednej kamery, trzymaj ją blisko sceny, bo jeśli kręcisz wydarzenie tylko z jednego miejsca, to oczywiście powinno być ono skupione głównie na głównym występie. Jeśli jednak tak jest, to powinieneś przynajmniej zdołać zdobyć pokład przesuwny, aby móc płynnie przechodzić z jednego kąta do drugiego, nie powodując zakłóceń w nagraniu wideo ani żadnych sztywnych ruchów.

Jeśli masz więcej niż jedną kamerę, powinieneś upewnić się, że wystarczająco dużo kątów sceny, na której będzie stał wykonawca lub mówca, jest objętych. Po tym można zacząć rozważać publiczność, o ile uda się ustawić przynajmniej jedną kamerę tak, aby uchwycić ją, gdy tylko pojawi się odpowiedni moment.

filmowanie eventów warszawa

Fotograf na event Warszawa – Strefy bezpieczeństwa

Musisz zaznaczyć swoje bezpieczne strefy, z których będą odbywały się zdjęcia. Nie chcesz, aby cokolwiek przeszkadzało Twojej kamerze (np. ktoś z publiczności przez pomyłkę wpadł na kamerzystę lub potknął się o jeden z kabli). Nie chcesz też, aby zdjęcia zależały od pewnej ręki kamerzysty, zwłaszcza jeśli impreza będzie trwała kilka godzin.

Ta strefa może być nawet najlepiej oznaczona żółtą taśmą lub czymś w tym rodzaju. To jeden z powodów, dla których jako fotograf na event Warszawa należy przeprowadzić kilka testów przed imprezą, aby określić, które obszary będą wystarczająco bezpieczne, aby filmować z nich bez uszczerbku dla jakości filmu lub jego kompleksowości.

Zajrzyj na naszego bloga i dowiedz się ile kosztuje fotograf ślubny, ile kosztuje wywołanie zdjęcia u fotografa i wiele innych wartościowych artykułów.

Filmy eventowe wykonane dronem – gotowy na lot w kosmos?

Filmy eventowe, które powstają za pomocą drona są spektakularne bez dwóch zdań. Chcesz się o tym przekonać? Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się, co taki materiał może dać Twojej firmie czy bliskim, jeżeli mowa o relacji z imprezy rodzinnej. Pora zapiąć pasy, gdyż polecimy naprawdę wysoko!

Drony są absolutną rewolucją jeżeli chodzi o rejestrowanie ruchu czy obrazów. Ujęcia z perspektywy ptaka za każdym razem zaskakują, może dlatego, że my ludzie nie potrafimy dostać się tak wysoko? W urzeczywistnieniu tego marzenia możemy jednak pomóc, wykonując właśnie prace artystyczne za pomocą drona.

Realizowanie takich produkcji jak filmy eventowe Warszawa z drona przyniosły spektakularne efekty naszym klientom. Za każdym razem zaobserwowaliśmy pozytywne zaskoczenie na ich twarzach, a to dla nas szalenie istotne. Dlaczego zatem warto wybrać kosmiczną drogę?

Dron i filmy eventowe – dzięki temu połączeniu najlepiej sprzedasz swoją markę!

Efekt spektakularny to coś, czego szukamy w każdej produkcji. W przypadku kręcenia materiałów z drona, długo szukać nie trzeba, gdyż dobry sprzęt niemalże wszystko załatwia. Filmy eventowe z drona pokażą każdy szczegół imprezy firmowej, wachlarz usług i ogólnie jej skalę – a ten ostatni aspekt na klientach robi największe wrażenie…

Wydarzenie, które zrzesza w jednym miejscu setki ludzi potrzebuje odpowiedniej oprawy artystycznej, w której to jak najbardziej się odnajdujemy. Ukażemy najważniejsze punkty imprezy biznesowej, a także to, czego niektórzy nie widzieli, a warto to przedstawić w materiale.

Filmy eventowe z drona dzięki swej wysokości szybko wprawiają w zachwyt i otwierają myślenie na podbicie na przykład danego rynku. Przy negocjacjach z klientem taki materiał na pewno się przyda i będzie mógł stanowić niemałe zaskoczenie w trakcie prezentacji oferty. Firma zostanie potraktowana bardzo poważnie. Cały materiał doda jej prestiżu oraz powiewu nowoczesności.

Filmy eventowe z drona – przyjęcie rodzinne z lotu ptaka

Szykuje się w najbliższym czasie duża impreza rodzinna w plenerze? Nie zapomnij o tym, aby się do nas zgłosić. Filmy eventowe z takich przyjęć to zawsze wzruszająca, radosna i efektowna pamiątka, którą można przekazywać dalszym pokoleniom. Potrafimy nakręcić prawdziwe show.

Przy nagrywaniu reakcji tłumu i jego liczebności, nie zapominamy także o całym anturażu, budynkach oraz dekoracjach. Wszystkie elementy zostają uwzględnione podczas latania dronem. Zależy nam, aby taka pamiątka miała w sobie nieoczywiste elementy. Będziesz pod wrażeniem tego, jak pięknie wyglądał taki event rodzinny.

Filmy eventowe Warszawa za pomocą drona – zastanów się nad tymi kwestiami

Filmy eventowe z drona brzmią dla Ciebie atrakcyjnie? Bardzo się cieszymy, ale zanim do nas zadzwonisz, przemyśl kilka kwestii. Warto zebrać pomysły i wszelkie wizje dotyczące projektu. My oczywiście służymy pomocą w wykonaniu nieszablonowego materiału.

Zastanów się najpierw gdzie chcesz zrealizować taki film. Masz może lokalizację, przestrzeń, o której marzysz od dawna? Chętnie podejmiemy to wyzwanie i pokażemy, że limitem może być jedynie umysł. Może chcesz nakręcić okazały budynek lub ogród? Wszystko zależy od Ciebie.

Tematyka wydarzenia/ materiału to kolejna kwestia, nad którą trzeba się pochylić, rozważając filmy eventowe z drona. Warto przedyskutować z nami wszystkie niezbędne elementy materiału, aby nic nie umknęło na materiale finalnym.

Rozważ także długość materiału. Czy to ma być krótki materiał czy może nieco dłuższy, który przypomina opowieść? Każda forma może wywołać ogromne wrażenie na Tobie i odbiorcach. Zastanów się ile czasu potrzeba do realizacji takiego dzieła i jak najszybciej podziel się z nami tą informacją, aby ustalić deadline projektu.

Filmy eventowe z drona – od czego zależy ich cena?

Ten nowoczesny wynalazek ma oczywiście swoją cenę, która bywa różna. Zależy od kilku czynników. Filmy eventowe z drona mogą być tańsze i droższe, w zależności od poniższych cech. Zapoznaj się z nimi przed podjęciem decyzji o filmowaniu danego wydarzenia z wysokości.

Pod uwagę bierze się oczywiście czas lotu, rodzaj usługi i sprzętu, jaki zostanie wybrany przy tego typu produkcji, formę zarejestrowanego filmu oraz uwaga: lokalizację. Kilometry jak najbardziej mają znaczenie przy takim projekcie. Chętnie polecimy z Tobą w kosmos, ale miej na uwadze, że taka wyprawa wymaga organizacji.

Filmy eventowe z drona są poza tym pewnego rodzaju inwestycją. Poprawiają wizerunek marki, gdyż podkreślają jej nowoczesne nastawienie do życia i dzięki temu mnóstwo klientów może się do niej przekonać. Innowacyjne rozwiązania po prostu uwielbiamy!

Jako Flypix.pl działamy skutecznie i sprawnie, o czym możesz się przekonać. Chętnie stworzymy film eventowy za pomocą drona, o jakim nawet nie śniłeś. Wystarczy przedyskutować nasze wizje i wdrożyć powstały pomysł do etapu realizacji. Efekty będą kosmiczne, tylko musisz nam zaufać.

Przeczytaj także: Ile kosztuje fotograf na wesele?

Filmy reklamowe Warszawa – dlaczego Twoja marka ich potrzebuje?

Filmy reklamowe są nieodzownym elementem promocji marki. Pomagają w dotarciu do nowego grona odbiorców, zakotwiczają się w pamięci widza, przez co zostają z nim na dłużej. W ten sposób można szybko osiągnąć sukces, w czym zresztą pomagamy od lat.

Tematyka spotu to istotna kwestia, ale bez względu na nią warto pamiętać przede wszystkim o profesjonalizmie. W naszym działaniu dążymy do perfekcji, aby każdy spot reklamowy bez względu na to, czego dotyczy, był jak najlepszej jakości.

Przy wyzwaniu, jakie niewątpliwie stanowią filmy reklamowe Warszawa, nie ma tylko i wyłącznie pracy kreatywnej. To owszem przyjemna część, ale należy przy niej pamiętać o wielu aspektach technicznych, które nie są banalne. W związku z tym chętnie zajmiemy się całym szeregiem zadań, aby Twoja marka otrzymała świetny materiał.

Filmy reklamowe Warszawa – zainwestuj w przyszłość swojej firmy!

Może część z Was uzna ten aspekt za mało ważny. Nic bardziej mylnego – filmy reklamowe są przyszłością firmy, gdyż po pierwsze zostają na zawsze, a po drugie mogą trafić do nieograniczonego liczbowo grona odbiorców. Mogą stanowić dobrą wizytówkę i jednocześnie element promocji.

Przykładowo prezentacja nieruchomości stwarza ogromne pole do popisu dla naszych fachowców. Elementy wirtualnego spaceru, oryginalne kadry i pokazanie zalet obiektu to niezbędnik w tej branży. W ten sposób jesteśmy w stanie lepiej dotrzeć do klienta, gdyż pobudzamy jego wizje.

Wizualna prezentacja oferty przyśpieszyła już finalizację niejednej transakcji. Łatwiej jest nam podjąć decyzję, kiedy widzimy dany obiekt czy produkt na filmie, a nie tylko fotografie czy szczegóły przekazane w formie ustnej. Filmy reklamowe Warszawa są z tego względu najlepszą formą marketingową.

Prezentując zalety marki czy też jej historię za pomocą filmu, jesteś w stanie pokazać swój unikatowy styl. Odpowiednia muzyka i płynne przejścia będą swego rodzaju seansem dla klienta, od którego nie będzie można się oderwać!

Jakie powinny być filmy reklamowe?

Na rynku istnieje wiele firm, które oferują tego typu usługę. W celu wybrania najlepszego partnera do współpracy, warto zapoznać się z kluczowymi cechami, jakimi powinny wyróżniać się profesjonalne filmy reklamowe Warszawa. O jakie cechy chodzi?

Zacznijmy od inteligencji. Za dużo pstrokatych obrazów, krótki i bezpośredni przekaz oraz nachalna promocja nie wyglądają już dobrze. Wielu klientów zrazi się takim widokiem, nim przejdzie do rozmowy z przedstawicielem firmy. Konkrety są dobre, ale nie należy od razu nimi bombardować widza.

Tworząc filmy reklamowe Warszawa koncentrujemy się na jak najlepszym wykonaniu tej sztuki. Inteligentne produkcje to takie, które mają w sobie nieoczywiste, zaskakujące elementy. Zapraszają odbiorcę do świata metafor i marzeń, które wyostrzają działanie zmysłów.

Emocje to kolejna ważna cecha dobrego spotu. Zawsze powodują gwałtowną reakcję, skojarzenia oraz wiele pomysłów. Być może Twój spot złapie za serce wielu widzów, a o to przecież chodzi! Marka musi poruszać odbiorcę i zapadać w pamięć. Zysk wręcz gwarantowany.

Filmy reklamowe muszą być jedyne w swoim rodzaju. Bez tego ani rusz! Inspiracje można czerpać od konkurencyjnych, zagranicznych marek, ale nie jest wskazane, aby cokolwiek kopiować. Innowacyjne myślenie, głęboka analiza wszystkich pomysłów doprowadzi nas do sukcesu.

Estetyka to również warunek konieczny przy produkcji spotów. Każdy segment musi spójny, idealnie wyważony i przede wszystkim estetyczny. Ludzie zachwycają się samym filmem, a później widzą jaka marka za tym stoi. Skojarzenie firmy z wysoką estetyką to strzał w dziesiątkę.

Filmy reklamowe Warszawa powinny zawierać elementy promocji, ale nie takie, które pojawiają się na każdej klatce. Pamiętajmy, że klient nie jest głupi i należy to przyjąć do wiadomości. Dodanie przykładowo jednej postaci do spotu, który budzi zaufanie publiczne jest dobrym pomysłem. Działa tutaj reguła lubienia i sympatii – zjawisko psychologiczne.

Dlaczego warto powierzyć filmy reklamowe Flypix.pl?

Jeżeli wysoka jakość produkcji jest Ci bliska to wiesz, że warto się do nas odezwać. Dbamy o to, aby filmy reklamowe Warszawa zostały dopięte na ostatni guzik, bez względu na to czego dotyczą. Każda treść może być interesująca, jeśli dodamy do niej odpowiednie efekty, w których jesteśmy przecież specjalistami.

Atrakcyjny montaż jest u nas gwarantowany. Zwracamy uwagę na światło, kolory, dźwięki, aby materiał był odbierany przez klientów jak prawdziwe dzieło sztuki, jeżeli oczywiście dana firma tego potrzebuje. Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły, chętnie je poznamy i zaproponujemy najlepsze rozwiązanie.

Filmy reklamowe mogą na stałe gościć na Twojej stronie internetowej, aby zachęcić nowych odbiorców do Twoich usług czy produktów. Potrafią zdziałać cuda, o czym świadczą opinie ludzi, którzy już nam zaufali. Tworzenie takich materiałów to dla nasz czysta przyjemność.

Przeczytaj także: Ile kosztuje fotograf na wesele?

Kamerzysta Warszawa – w czym pomoże?

Każdy dobry pomysł wymaga dobrego specjalisty, który wydobędzie z niego maksimum. Z tego względu kamerzysta Warszawa jest szalenie potrzebną osobą przy prowadzeniu firmy lub eventu. Chcesz się dowiedzieć, co może zdziałać? Koniecznie zapoznaj się z treścią artykułu.

Czeka Cię wesele, osiemnastka córki czy ważny event firmowy? Takie momenty wręcz proszą o to, aby zostały uwiecznione. Kamera w telefonie nie wystarczy. Poza tym chcesz się chyba skupić na chwili, która jest tu i teraz. Flypix.pl wyręczy Cię w kwestii kamerowania.

Kamerzysta Warszawa ma nie tylko sprawdzony sprzęt, ale i wizję. Potrafi pojawić się w miejscu, o którym nikt nie pomyśli, aby nagrać spektakularne momenty danego wydarzenia. Siła kadrów robi robotę. Zaufaj tym, którzy znają się na rzeczy i robią to z przyjemnością.

Dlaczego na weselu ważny jest kamerzysta Warszawa?

Niepowtarzalne romantyczne i rodzinne chwile to coś, co wspominamy latami, gdyż dzielimy się taką treścią z następnym pokoleniem. Takie momenty warto uwiecznić w sposób profesjonalny, który daje im gwarancję przetrwania. Kamerzysta Warszawa wie jak to zrobić i chętnie służy pomocą.

Jak wiemy na weselu dużo się dzieje. Zabawa, wzruszające chwile i celebrowanie miłości do białego rana. W przypływie obowiązków nie ma czasu na staranne uwiecznienie tych momentów w kamerze, zatem warto poprosić o pomoc eksperta w tej dziedzinie.

Kamerzysta Warszawa skoncentruje się nie tylko na młodych, ale i na gościach, których można przeoczyć, bo zawsze jest ich tak dużo i często nie widać, jakie wyjątkowe momenty oni przeżywają. Ekspert uchwyci nie tylko pierwszy taniec, ale i akrobacje gości na parkiecie. Nikt z zaproszonych nie zostanie pominięty!

W przypadku nagrywaniu zabawy weselnej samodzielnie można mieć ograniczone pole manewru – pozostali uczestnicy przyjęcia zajmą nas rozmową, nagle podawane jest drugie danie i do tego wszystkiego dochodzi alkohol. Warto skupić się zatem na przyjemnościach, a kwestię artystyczną powierzyć specjaliście.

Event bez filmu nie istnieje. Kamerzysta Warszawa musi na nim być!

Jak event to odpowiedni wystrój, muzyka i przede wszystkim jego esencja, czyli ludzie! To oni napędzają energię, sprawiają, że wydarzenie przeszło do historii i to oni świadczą o ogromnym sukcesie spotkania. Kwestia artystyczna odda z kolei całe piękno eventu, dlatego kamerzysta Warszawa jest niezbędny.

Na wydarzeniach biznesowych nie brakuje emocji. Warto je uwiecznić kamerą, gdyż zawsze będzie można odtworzyć konkrente spotkanie i „przeżyć to jeszcze raz”. Często dobry film ukazuje więcej, niż zdążyliśmy zauważyć podczas eventu, a to przez przesyt atrakcji, jaki na nim miał miejsce.

Kamerzysta Warszawa jak będzie trzeba, pokaże zjawiskowe ujęcie nawet z trudno dostępnych miejsc, gdzie inni uczestnicy wydarzenia nie pojawili się. Podczas eventów należy skoncentrować się na przeżywaniu go w pełni, a nie oddawaniu się innym czynnościom.

Dobry film eventowy może stać się wizytówką firmy, która poprzez taką formę zaprezentuje potencjalnemu klientowi swoją siłę, pozycję i możliwości. Dzięki widocznym emocjom firma jest w stanie wzmocnić swą autentyczność, a tym samym pozycję na rynku. Partnerzy biznesowi będą pod wrażeniem.

Kamerzysta Warszawa pokaże ujęcia ze strony backstage’u, gdzie nie każdy ma wstęp. Kadry zza kulis są szalenie interesujące, jak zresztą wszystko o ograniczonej dostępności. Często ludzie odtwarzają dany film, aby dowiedzieć się tego, jak wygląda produkcja takiego wydarzenia od zaplecza.

Kamerzysta Warszawa w życiu influencera

W dobie internetu naturalnym jest, że mamy do czynienia z nowoczesnym zawodem, jakim jest bycie influencerem, czyli osobą mającą wpływ. Reprezentanci tej grupy dzielą się swoją codziennością w sieci, gdzie na serwisach typu YouTube czy Instagram publikują wiele materiałów. Kamerzysta Warszawa potrafi podnieść zasięgi takiej osoby.

Przy stałej publikacji treści influencer przede wszystkim dba o aktywność odbiorców. Będzie ona wzmożona, jeśli dostarczy ludziom jakościowego contentu. Przy nagrywaniu vlogów potrzeba specjalisty, jeżeli interesuje nas produkcja najwyższego rzędu. Przypomnijmy, że topowi influencerzy mają swoich kamerzystów, którzy wyręczają ich w kwestii artystycznej.

Dzisiejsze vlogi w serwisie YouTube przypominają filmy pełnometrażowe, przy których widz może się nie tylko zrelaksować, ale i również nabrać ogrom inspiracji. Z tego względu pragniemy dać Ci najlepszy produkt, który zachwyci nie setki, lecz miliony osób!

Kamerzysta Warszawa stworzy unikatowe ujęcia przy każdej możliwej okazji. Tym samym zachwyci odbiorców influencera, a ludzi o wyczulonym zmyśle estetycznym jest w sieci sporo. Warto zatem nie pomijać kwestii współpracy ze specjalistą, gdyż w ten sposób możemy dostarczyć widzom najlepszą formę rozrywki.

Jako Flypix.pl lubimy bawić się światem artystycznym. Stajemy na wysokości zadania za każdym razem, kiedy chwytamy za kamerę. Bez względu na specyfikę wydarzenia, na które potrzebny jest specjalista, zawsze staramy się być blisko ideału. Konieczne rozważ współpracę z naszym zespołem.

Przeczytaj także: Ile kosztuje fotograf na wesele? Potrzebujesz wywołać zdjęcie u fotografa? Sprawdź ile kosztuje wywołanie zdjęcia u fotografa!

Fotograf biznesowy Warszawa to podstawa przy budowaniu marki

Zakładasz własną firmę? Oprócz jej misji zadbał także takę o kwestię wizerunkową. Mowa tutaj o jakościowych zdjęciach, które zachwycą Twoich klientów. Fotograf biznesowy Warszawa potrafi dotrzeć przez oczy do serca… Dobre zdjęcia mogą stać się elementem rozpoznawczym marki.

W dzisiejszych czasach należy dbać o sprawy wizualne, szczególnie kiedy kluczowe informacje o firmie znajdują się w przestrzeni cyfrowej. Klient przy przeglądaniu stron internetowych może napotkać informację o Twojej marce i od między innymi dobrego zdjęcia zależy, czy będzie chciał zdobyć więcej szczegółów.

Należy pamiętać, że wiele osób jest wzrokowcami i w pierwszej kolejności zwraca uwagę na treść graficzną niż tekstową. Z tego względu sprawdzony fotograf Warszawa pełni istotną rolę przy budowaniu pozycji marki. Ponadto wzmacnia jej autentyczność. Z jakiego powodu? O tym w dalszej części artykułu!

Fotograf Warszawa pomoże Ci zbudować mocne social media

Nowoczesna, nastawiona na przyszłość firma bez kont w social mediach nie istnieje. Intagram, Facebook czy LinkedIn pomagający w kontaktach biznesowy, stanowią filar praktycznie każdej działalności. Z racji miejsca na wymienionych serwisach na ogromną ilość zdjęć, fotograf biznesowy Warszawa staje się koniecznością.

Dobrze prosperujące biznesy przywiązują wagę do estetyki profilu w social mediach. Jakość, kolory, odpowiedni kontrast czy układ zdjęć to aspekty, w których wyręczy Cię drużyna Flypix.pl, abyś mógł zająć się innymi sprawami firmy, które bardziej potrzebują Twojej obecności.

Fotograf Warszawa dostarczy Ci gotowy produkt, który będziesz mógł rozpowszechniać w dowolnej formie. Czy to w postaci relacji na Instastories, reels, tradycyjnego posta na Facebooku lub tymczasowej reklamy. Na życzenie klienta możesz dostarczyć mu także zestaw przykładowych zdjęć na wyłączność. Dobrą pracę można wykorzystać na mnóstwo sposobów…

Autentyczność marki dzięki dobrym zdjęciom? Fotograf biznesowy Warszawa pomoże w jej budowaniu

W celu zdobycia zaufania konsumenta potrzeba dużo cierpliwości w związku z czasem, jaki trzeba na to zadanie poświęcić. Autentyczność firmy to po prostu osoby, które ją tworzą. Ich szczere intencje, siła perswazji i plany na przyszłość. Co w tym wszystkim robi fotograf Warszawa?

Specjalista od zdjęć pokaże przede wszystkim klientowi to, co oferuje marka. W przypadku produktu, przedstawi jego wielowymiarowość, całe piękno i propozycje korzystania z niego. Pobudzi dzięki temu wyobraźnię klienta, który dzięki zabiegowi wizualizacji ujrzy Twój produkt w użyciu.

Fotograf biznesowy Warszawa pokaże Twoje oblicze – radość w oczach, intencje oraz charakter. Często na stronach internetowych widnieje zakładka „o nas”. Jako Flypix.pl nie wyobrażamy sobie tego obszaru bez jakościowych zdjęć właścicieli i pracowników firmy.

Tego typu zdjęcia powinny być estetyczne, nieprzesadzone i spójne. Warto podkreślić, że ludzie tworzą w danej organizacji zgrany team, który komunikuje między sobą każde zlecenie, problem czy koncepcję. Klient napotkawszy radosną i pełną energii drużynę, prędzej obdarzy nas zaufaniem i zainteresuje się konkretną usługą.

Przy takiej sesji jest dużo pracy, a jeszcze więcej satysfakcji. Wspólnie ustalimy kwestię ubioru, tła czy światła, aby każdy był zadowolony. Zależy nam na wydobyciu maksymalnego potencjału z każdego zadania. Nawet tak prostego i przyjemnego jak wykonanie zdjęcia do profilu na LinkedIn czy zakładki na stronie. Fotograf Warszawa służy radami.

Fotograf biznesowy Warszawa – wzmocnij swój marketing!

Jak wiadomo, każda marka inwestuje w marketing, ale czy przykłada przy tym wagę do zdjęć? Żadna reklama nie będzie dobra, jeśli do kwestii wizualnej nie przyłożymy serca. Fotograf Warszawa to osoba mająca dosłownie fach w ręku i dzięki temu efekty jej pracy często zwalają z nóg. Szczególnie jeśli jest częścią załogi Flypix.pl.

Cała siła marketingu to ludzie, którzy wpadli na unikatowy i pomysł i chcą go zmaksymalizować. Nie. pozwólmy, aby potencjał takiej koncepcji został zmarnowany. To chyba najgorsze, co może być. Z tego względu warto postawić na kilka dobrych ujęć, które pokażą jak dobry produkt czy usługa potrafią być.

Jako Flypix.pl wzmocnimy pozycję marki dzięki temu, że po prostu lubimy się ze światem marketingu i reklamy. Fotograf biznesowy Warszawa zdaje sobie sprawę z tego, że dzięki jednej sesji może docierać do nowych klientów w każdym roku. To jest dla nas niesamowite.

W marketingu jest mnóstwo psychologii, nie zapominajmy o tym. Wspomniane zdjęcia przedstawiające Ciebie czy współpracowników umieszczone w reklamie mogą przyciągnąć grono potencjalnych klientów, gdyż świetnie na nich wyglądacie.

Czy masz już pomysł na pierwsze jakościowe zdjęcia dla Twojego biznesu? Nie zwlekaj z jego realizacją. Skontaktuj się z nami, aby ustalić warunki pracy, która przynosi kosmiczne efekty. To, co wyczarujemy będzie służyło latami, a co za tym idzie – przyczyni się do ogromnego sukcesu Twojej marki. Dla Flypix.pl fantazja artystyczna nie ma granic.

Przeczytaj także: Ile kosztuje fotograf na wesele?

 

 

Fotograf na event – co powinieneś wiedzieć?

Czym różni się zawodowy fotograf na event Warszawa od osoby posiadającej umiejętność obsługi aparatu? Odpowiedź jest dość prosta. Praca obu tych osób zasadniczo różni się efektem końcowym. Dobrze wiemy, że to właśnie on decyduje o reakcji odbiorcy. Nie mówię tu o technicznym aspekcie i jakości zdjęć, który też jest ważny, ale o zawartości i treści przekazu.

Większość współczesnych eventów nie może obejść się bez zdjęć z wydarzenia. Przyjrzyjmy się zatem bliżej zagadnieniom związanym z fotografią eventową. Co powinien wiedzieć event manager, jak może wykorzystać fotografię jako narzędzie pracy oraz jak podjąć współpracę z fotografem?

Fotograf na event Warszawa – dlaczego warto go zatrudnić?

Zawodowy fotograf to osoba obdarzona sztuką obserwowania świata, a także instynktem przewidywania zdarzeń. Te cechy w połączeniu z umiejętnością doboru i wykorzystania potencjału sprzętu oraz oprogramowania wpływają na efekt końcowy, jakim jest fotografia. Zilustrowanie wydarzenia zdjęciami, które nie wzbudzają refleksji, to sucha i bezwartościowa dokumentacja. To często tysiące plików bez wartości zapychające dyski twarde.

Czy zatem każdy zawodowy fotograf  eventowy Warszawa wykona właściwie swoją pracę podczas imprezy? Fotograf z doświadczeniem w reportażu zrobi to z pewnością lepiej od portrecisty czy fotografa specjalizującego się w fotografii reklamowej. Fotograf z dużym doświadczeniem w pracy na eventach dostarczy jeszcze więcej wartościowego materiału, gdyż dobrze wie, czego oczekuje agencja lub event manager. Można jednak jeszcze bardziej usprawnić pracę fotografa i uzyskać dzięki temu o wiele większe efekty. Profesjonalna fotografia eventowa nie może być chaotycznym zbiorem zdjęć z wydarzenia.

Fotograf eventowy Warszawa – współpraca z fotografem

Angażowanie event managera do wyboru i skategoryzowania zdjęć jest dużym nadużyciem wielu fotografów. Często to czynnik wpływający na decyzję o rezygnacji z fotorelacji i współpracy z fotografem. Konieczność wyboru materiału do dalszego opracowania w nawale obowiązków skutkuje również tym, że materiał zdjęciowy często publikowany jest z dużym opóźnieniem, a jego wartość dla klienta maleje. Spośród kilku tysięcy zdjęć wybiera się zaledwie kilka. Jednolitość i spójność również pozostawiają wiele do życzenia.               

Jak więc uporządkować kwestie związane z fotografią na evencie i spowodować, że środki zainwestowane w fotografa zaczną przynosić profity? Doskonałe rozwiązanie stanowi odpowiednio opracowany brief, czyli dokument precyzyjnie określający oczekiwania event managera wobec fotografa. Materiał zdjęciowy z eventu można z łatwością podzielić na kilka kategorii. Przykładem jest scenografia. Określając w briefie dokładną liczbę wymaganych zdjęć w szerokich planach, jak i w zbliżeniach, precyzujemy oczekiwania. Można określić, czy zdjęcia mają zawierać brand klienta, czy nie. To samo dotyczy zdjęć reportażowych. Bardzo ważną kwestią jest wykonanie serii zdjęć startowych i dostarczenie ich jeszcze przed wydarzeniem. Z technicznego punktu widzenia nie stanowi to żadnego problemu, a agencja, event manager lub klient może na podstawie tego materiału poinformować media społecznościowe o rozpoczynającym się wydarzeniu w oparciu o wartościowy materiał.

Fotograf evenetowy Warszawa pracujący na podstawie briefu dostarczy zdjęcia podzielone na odpowiednie kategorie w oczekiwanych ilościach. Mogą to być zdjęcia scenografii, detali, serwisu niezawierające brandu klienta, wykonane tuż przed pojawieniem się gości. Może też być to materiał z poszczególnych elementów realizacji, podzielony na podwykonawców, np. światło, nagłośnienie, catering, atrakcje, wystrój, media, hostessy, gadżety itp. Kolejna kategoria zdjęć to dyskretny reportaż ukazujący skalę i przebieg wydarzenia, jednak z zachowaniem anonimowości uczestników. Wartość tych zdjęć bywa niedoceniona. Bez zgody uczestników i klienta event manager może dysponować wysokiej klasy materiałem do celów marketingowych. Materiał tak skatalogowany jest bardzo przydatny podczas planowania kolejnych eventów z nowymi klientami. Możemy go zaliczyć do zdjęć jawnych niewymagających zgody na publikację, chyba że umowa z klientem stanowi inaczej. Wszystkie fotografie zawierające wizerunek uczestników, gości oraz prelegentów są zdjęciami niejawnymi. Taka obszerność materiału zdjęciowego pozwala na zaspokojenie potrzeb własnych agencji, jak i klienta w zakresie fotorelacji z eventu.

Jak można się domyśleć, dobrze sprecyzowany brief gwarantuje względnie dużą powtarzalność materiału z różnych eventów nawet w przypadku zaangażowania różnych fotografów. Istnieje prawdopodobieństwo, że zdjęcia będą się różniły nieco stylem i jakością, dlatego warto postawić na jedną sprawdzoną firmę.

Fotograf eventowy Warszawa a prawa autorskie

Jedną z najlepszych metod dystrybucji materiału końcowego dla klienta jest starannie opracowana galeria internetowa, zabezpieczona hasłem. Powinna ona mieć trzy etapy moderacji pod względem estetycznym i pod względem zawartości. Pierwszym moderującym jest sam fotograf, który wybiera najlepsze ujęcia w ilościach określonych w briefie. Kolejnym moderującym jest event manager, a ostatni etap zatwierdzenia galerii przed publikacją to osoba wyznaczona przez klienta. Tak przefiltrowany materiał powinien być przekazany w postaci jednego pliku zip. 

Pozwala to na zachowanie spójności. Bardzo ważne jest określenie obiegu materiału. Fotograf Warszawa powinien przekazać materiał jedynie do event managera, który byłby jedynym dysponentem materiału w dalszej drodze do klienta. Niedopuszczalną praktyką jest rozsyłanie nawet pojedynczych zdjęć do uczestników wydarzenia, publikowanie zdjęć bez zgody agencji i klienta na swoich stronach i w mediach społecznościowych, nawet jeżeli służą do autopromocji. Warto w umowie jasno określić obieg zdjęć oraz prawo do pierwszej emisji. 

Istotną kwestią jest także przekazanie praw autorskich na zamawiającego. W dużym zakresie ułatwia to dysponowanie materiałem. Czas realizacji w oparciu o precyzyjny brief będzie dużo szybszy, gdyż fotograf wie, ile zdjęć i z której kategorii ma przygotować. Dobrze przygotowany fotograf może dostarczyć wartościowy materiał zdjęciowy do kilku godzin po evencie.

Zapraszamy również do przeczytania naszych wpisów na blogu . Dowiesz się z nich między innymi ile kosztuje fotogram na wesele, jak ubrać się na sesję biznesową, ile kosztuje wywołanie zdjęcia u fotografa oraz wiele innych Sprawdź!

Fotograf na event – powody, by zaangażować fotografa

Organizujesz event i nie masz czasu na zajęcie się stroną fotograficzną? Skorzystaj z pomocy kogoś, kto urodził się z aparatem w ręku. Fotograf na event Warszawa przyda się jak mało kto i przede wszystkim zadba o to, aby Twoje wydarzenie było profesjonalnie uwiecznione.

Zdjęcia wykonane za pomocą współczesnego smartphone’a potrafią zaskoczyć, ale nie są odpowiednie przy eventach na dużą skalę. Tutaj potrzeba jeszcze lepszej jakości oświetlenia, aby ludzie oraz ukazywane obiekty wyglądały najlepiej jak to możliwe.

Fotograf eventów Warszawa zadba zatem o to, aby najważniejsze momenty zostały uwiecznione w najlepszy sposób. Bawiąc się kolorami, światłem i ostrością potrafi stworzyć cuda, które zachwycą każdego uczestnika eventu oraz grono oglądających relacje z takiego wydarzenia.

 

Fotograf na event Warszawa – na jakie okoliczności warto go zatrudnić?

 

Narzędzie promocyjne w postaci fotografii eventowej znajduje zastosowanie przy wielu okazjach. Fotograf eventów pomoże w wydobyciu piękna wydarzenia takiego jak:

  • impreza firmowa,
  • impreza sportowa,
  • impreza klubowa,
  • wyjazd integracyjny,
  • wyjazd typu incentive – wspierający motywację w dążeniu do celu pracowników firmy,
  • konferencja,
  • szkolenie,
  • targi.

Wybór fotografa eventowego to przyszłościowy krok dla firmy, gdyż w ten sposób można zwiększyć jej zyski. Profesjonalne fotografie wypromują w bardzo estetyczny sposób usługi marki. Najważniejsze momenty wydarzenia zostaną wówczas przedstawione najbardziej wyraziście i spektakularnie.

Warto mieć na uwadze, że fotograf na event to pewnego rodzaju agent do zadań specjalnych. Nie trzeba wskazywać mu drogi, jaką ma podążać – jako profesjonalista wie, w jakim miejscu i o jakiej porze należy zjawić się, aby uchwycić najważniejszy moment.

 

Fotograf eventów Warszawa – dlaczego warto podjąć współpracę?

 

O oszczędności nerwów chyba nie musimy wspominać – przy organizacji wydarzenia jest mnóstwo zadań, którym trzeba sprostać, a wykonanie odpowiednich zdjęć jest jednym z nich. Fotograf na event Warszawa odciąży Cię od tego obowiązku, ale jakie inne plusy oprócz tej kwestii wynikają z takiej współpracy?

  1. Otrzymasz zdjęcia, które powodują efekt „wow” – to wypadkowa dobrego kadru, sprzętu oraz obróbki graficznej. Gdzieniegdzie przyda się odrobina retuszu, w innym przypadku umiejętna gra światłem. Specjalista sprawi, że będziesz zachwycony uwiecznieniem wizerunku.
  2. Różnorodność – fotograf eventów stawia w swoim działaniu na kreatywność. Dba o to, aby miejsca i pozy były nieszablonowe. W końcu zależy obu stronom na niepowtarzalnym, zaskakującym efekcie. Każda fotografia będzie swego rodzaju perłą.
  3. Dotrzesz do nowych klientów – zdjęcia szybko idą w obieg. Mnóstwo użytkowników przechowuje je na różnorakich nośnikach, dlatego też wieść o danym evencie szybko się rozniesie, a przecież to istotny element promowania wydarzenia. Jakościowe zdjęcia umieścisz nie tylko na krótkotrwałych relacjach (na przykład Instagram), ale także powiesisz w biurze lub zaprezentujesz podczas spotkania biznesowego. Kontrahent będzie pod niemałym wrażeniem.
  4. Przedłużysz żywotność eventu – dobre zdjęcia sprawią, że o wydarzeniu będzie mówiło się nie tylko kilka godzin po jego zakończeniu, ale i kilka lat.
  5. Uwiecznianie pozytywnych emocji – dobrze dogadujecie się w firmie? Warto zatem uwiecznić ten aspekt korzystając z usług eksperta. Fotograf na event uchwyci Wasze uśmiechy i zaangażowanie w budowaniu relacji.

Dzięki powyższym plusom współpracowania z fotografem eventowym wiesz już, że dokumentacja wydarzenia to tylko jedna z wielu zalet takiego rozwiązania. Fascynujący świat fotografii eventowej kryje w sobie mnóstwo innych ważnych aspektów, między innymi związany jest z marketingiem i psychologią.

Fotograf eventów Warszawa a kwestie organizacyjne

 

Przy zajmowaniu się oprawą eventu warto stawiać na współpracę. Unikniesz w ten sposób niepotrzebnych konfliktów i nieporozumień. Fotograf na event Warszawa musi poznać Twój cel, aby lepiej wypełnić swoje zadanie. Wówczas jego praca przyniesie spektakularne efekty.

Przede wszystkim organizator powinien dać fotografowi przestrzeń do tego, aby swobodnie się poruszać. Ten zawód wymaga nieco gimnastyki, co zresztą widać na zdjęciach. Możliwość przemieszczania się wśród gości to podstawa, której nie należy bagatelizować.

Jeśli chodzi o zagospodarowanie całej przestrzeni to warto tak ulokować gości i stoliki w przypadku na przykład wesela, aby były między nim odpowiednie odstępy. Zbyt duży ścisk nie ułatwia zadania. Fotograf eventów Warszawa musi mieć miejsce, aby zrealizować swoje artystyczne wizje.

Przedstaw wybranem ekspertowi to, na czym najbardziej Ci zależy. Może na prezentacji konkretnych osób lub obiektu? Warto to pokreślić ustalając warunki przyszłej współpracy. Tylko w ten sposób osiągniesz zamierzony efekt.

Ze strony Flypix.pl możemy zaoferować Ci przede wszystkim profesjonalizm i elastyczność w działaniu, gdyż jesteśmy tam, gdzie po prostu nas potrzebują… Uwielbiamy fotograficzne wyzwania, a takich jest pełno w branży eventowej.

Filmy reklamowe – cechy dobrego spotu reklamowego

Spoty są nieodzowną częścią każdej firmy, pragnącej dotrzeć do jak największego grona odbiorców. Filmy reklamowe Warszawa skazane na sukces to takie, które potrafią zatrzymać i jednocześnie oczarować widza. Są także powodem wielu późniejszych przemyśleń na temat marki oraz przyczyną nawiązania kontaktu.

Bez względu na tematykę spotu należy podejść do zadania w sposób profesjonalny. Najwyższa staranność przynosi najlepsze efekty. Po pierwsze trzeba zastanowić się nad tym, jak w trafny sposób pokazać odbiorcy wnętrze naszego pomysłu. Pragniemy przecież, aby dostrzegł on naszą wizję danej usługi czy produktu.

W tym artykule przedstawimy cechy dobrego spotu reklamowego i wskażemy aspekty, o których łatwo można zapomnieć angażując się w taki projekt. Przy tym zadaniu należy umiejętnie połączyć technikę z kreatywnością. Jesteście gotowi dowiedzieć się, czym są udane filmy reklamowe Warszawa?

 

Czy filmy reklamowe Warszawa to inwestycja godna uwagi?

 

Marketing oferuje wiele narzędzi dotarcia do odbiorcy, a jednym z nich są popularne filmy reklamowe. Nie bez kozery cieszą się one tak licznym gronem fanów. Nie są one jednak prostym zadaniem, ale przy skorzystaniu z pomocy ekspertów można szybko osiągnąć sukces w tej dziedzinie.

Jeżeli czeka Cię ważny event firmowy, zajmujesz się spektakularną inwestycją lub pragniesz w najlepszy sposób zaprezentować hotel czy pensjonat to tworzenie filmu o wymienionej tematyce jest wręcz obligatoryjne. Dlaczego? Powstały materiał możesz wykorzystać wszędzie – na stronie internetowej czy na spotkaniu z klientem.

Prezentacja oferty jest niezwykle ważna. Nie tylko sposób mówienia o niej, ale również aspekt graficzny. Za pomocą obrazu możesz pokazać mnóstwo, a także zbliżyć się do zysku. Każdy w pewnym stopniu jest wzrokowcem. Filmy reklamowe na dłużej pozostają w pamięci, jeśli są oczywiście jakościowe.

Stawianie na tego typu narzędzie marketingowe jest pewnego rodzaju inwestycją – jeden materiał dociera do wielu użytkowników, którzy dowiadują się o Twojej firmie. W ten sposób dokładniej zapoznają się z jej wizją, stylem oraz korzyściami.

 

Jakościowe filmy reklamowe Warszawa – co przesądza o ich sukcesie?

 

Tworząc filmy reklamowe należy pamiętać o tym, co w nich najważniejsze. Klienta przekonujemy do siebie pewnymi krokami, które powinny zostać spełnione w każdym takim spocie, jeśli zależy nam na dużym sukcesie produkcji. O jakich czynnikach mowa?

  • Inteligencja – zaskoczeni? Mamy nadzieję, że nie! Bezpośrednia, ostra promocja marki nie wygląda najlepiej. Z kolei odwoływanie się do metafor, wybranych filozofii to taktyka, która daje do myślenia. Skłania odbiorcę do wysiłku intelektualnego, dzięki czemu może szerzej pomyśleć na temat przedstawianej oferty lub posłużyć się nią podczas podejmowania istotnej decyzji.
  • Zaangażowanie na poziomie emocjonalnym – filmy reklamowe Warszawa, które chwytają za serce są jednocześnie tymi dłużej zapadającymi w pamięć. Przecież nie chcemy być na topie przez kilka sezonów, a przez kilka dekad!
  • Zadbanie o grupę docelową (jeśli to możliwe) – jak dobrze znasz odbiorców Twojego produktu? Poznaj kim są, czym się interesują, a dość szybko dowiesz się, czego potrzebują… Identyfikacja potrzeb jest kluczem do wygranej.
  • Nieszablonowość – znane patenty mogą się skryć w cieniu. Widza nie zafascynuje świat, który już zna, lecz taki, o którym do tej pory nie miał pojęcia. Nowe pomysły, mnóstwo technologii oraz oryginalność przesądzają o udanej produkcji.
  • Estetyka na wysokim poziomie – jakościowy sprzęt i inne materiały wpływają na decyzję widza i oczywiście na samo jego zainteresowanie oferowanym produktem. Niech spot reklamowy będzie odzwierciedleniem stylu i głosu marki. Spójność z jej estetyką jest szalenie istotna.
  • Skuteczność pod kątem finansowym – artystyczne przedsięwzięcie jakim są filmy reklamowe prowadzi oczywiście do zysku. Pamiętaj w związku z tym o elementach promocji. Wprowadzane umiejętnie przypomną odbiorcy o danej usłudze czy produkcie. Zwróć uwagę na treści będące obietnicą udanej transakcji. Mowa o pewnych postaciach oraz obiektach.

 

Jak przygotowujemy filmy reklamowe Warszawa?

 

Kręcąc filmy reklamowe pamiętamy o tym, że każdy klient ma inne potrzeby. Niezależnie od branży, którą pragniemy przedstawić w spocie, pamiętamy o jednym celu – materiał ma być efektem scenariusza dopiętego na ostatni guzik. Flypix.pl zajmuje się każdym etapem takiego projektu.

Działamy w sposób nieszablonowy – każdy materiał musi być jedyny w swoim rodzaju. Tego również oczekuje widz. Powielany schemat nie przyniesie zwiększonej sprzedaży ani satysfakcji z projektu. Skupiamy się na wychwyceniu nowości za każdym podejściem do tego tematu.

Filmy reklamowe Warszawa ze strony Flypix.pl to gwarancja atrakcyjnego montażu, wyważonego dźwięku oraz pozytywnego wizerunku marki. Nasze doświadczenie obejmuje kameralne spotkania, wystawne imprezy korporacyjne oraz eventy rozrywkowe. Żaden kluczowy moment nie zostanie pominięty.

 

 

 

Komu zlecić filmowanie z drona?

To prawda, drony podbijają świat. Niezwykłe obrazy i przeżycia uchwycone z lotu ptaka potrafią zaskoczyć oraz rozkochać w tej sztuce tych, którzy początkowo byli do niej sceptycznie nastawieni. Filmowanie dronem Warszawa zdążyło już zdobyć wielu miłośników. Komu należy powierzyć tę misję?

Najlepiej oddać tę sprawę w ręce zawodowców, którzy doradzą i wskażą najlepsze rozwiązanie dla Twojego pomysłu. Być może w wyniku konsultacji wpadniesz na inną, lepszą koncepcję, która odmieni całkowicie Twój projekt i przyczyni się do jego sukcesu. Zanim jednak dowiesz się o naszych usługach, warto zgłębić swoją wiedzę na temat samego urządzenia oraz tego, gdzie można je wykorzystać.

Filmowanie z drona Warszawa – gdzie dokładnie znajduje zastosowanie?

 

Klasycznie ulokowana kamera pozwala na uwiecznienie wspaniałych momentów, ale z pewnymi ograniczeniami. Decydując się z kolei na filmowanie dronem Warszawa, jesteśmy w stanie ująć o wiele szerszą perspektywę i tym samym popaść w większy zachwyt nad efektem finalnym.

Bezzałogowy statek powietrzny jest obecnie niezbędnikiem przy tworzeniu ofert marketingowych, vlogów podróżniczych czy teledysków. Nie ukrywajmy, świat z widziany oczami ptaka od zawsze był intrygujący, głownie przez to, że człowiek nie potrafi latać… za to z dronem – jak najbardziej!

Przy jakich okolicznościach można wydobyć maksimum wrażeń i piękna za pomocą tej techniki? Wszelkie wesela, mistrzostwa czy zjazdy rodzinne będą wyglądały o wiele atrakcyjniej. Filmowanie z drona Warszawa pomaga w wydobyciu najciekawszych momentów z każdego eventu.

Nie można przy tym zapomnieć o branży deweloperskiej. Monumentalne biurowce lepiej prezentują się w pełnej krasie. O ujęciach z dołu można zapomnieć. Drony w lepszy sposób prezentują marzenia przyszłych właścicieli danego obiektu. Tak zaprezentowana oferta szybciej zakończy się sukcesem.

Filmowanie dronem  umożliwia także monitorowanie postępów prac na przykład takich, które są wykonywane na dużej wysokości. Można w ten sposób zobaczyć normalnie niedostępne miejsca i zadbać o to, by zlecone zadania były wykonywane z najwyższą starannością.

Filmowanie z drona Warszawa – poznaj zalety

 

Nadal nie wiesz, czy warto postawić na filmowanie dronem Warszawa? Spokojnie, postaramy się przybliżyć Ci zalety tego innowacyjnego rozwiązania. Być może wkrótce pokochasz drony tak samo jak my! Do najważniejszych plusów korzystania z bezzałogowego statku powietrznego należą:

  • Uwiecznienie niezwykłej panoramy – widz wprowadzany jest w miejsce akcji i ma wrażenie przeniesienia się do innego wymiaru. Piękno krajobrazu nie musi być ucinane. Wszystko widać w pełnej krasie tak jak w normalnej rzeczywistości, z tym, że prezentowany obraz może być podrasowany kolorystycznie, co dodatkowo uwypukla jego atuty.
  • Realistyczny obraz dzięki 360 stopniom – przy pracy z dronem orbitowanie wokół obiektu jest jak najbardziej możliwe, przez co produkcje wprawiają w zachwyt i przyciągają wzrok. Przedstawiany obiekt możesz obejrzeć z każdej strony oraz z każdego poziomu. Czy to nie brzmi jak spełnione marzenie każdej osoby, która interesuje się sztuką video oraz fotografią?
  • Podążanie za ruchomym obiektem – śledzenie na przykład postaci to fascynujące doświadczenie, które umożliwia filmowanie dronem. Pragniesz podążać za krokami człowieka lub śledzić wyścigi samochodowe? Z dronem żadna trasa Cię nie ominie. Zobaczysz więcej niż na żywo, a to dzięki temu, że oddalający się od Ciebie obiekt będzie miał nad sobą pewnego rodzaju monitoring.
  • Nieograniczone możliwości – niezależnie od tego czy dany obiekt jest nieco wyżej od nas czy wręcz sięga do kosmosu to można zawsze zaprezentować go w ciekawy sposób. Sky is not the limit. Jeśli zawsze marzyłeś o uwiecznieniu wulkanu, wysokich fal czy innych cudów natury, które nie są dostępne na wyciągnięcie ręki, to sięgnięcie po drona będzie wręcz koniecznością i jednocześnie kluczem do spełnienia tych marzeń.

Filmowanie dronem Warszawa okiem profesjonalistów – komu możesz zaufać w tej kwestii?

 

Chcesz uwiecznić piękne chwile w najbardziej spektakularny sposób? Filmowanie z drona Warszawa to usługa, na której znamy się jak mało kto. Powierzając to zadanie Flypix.pl, otrzymujesz:

  • profesjonalny montaż,
  • udźwiękowiony film,
  • wizytówkę bądź pamiątkę wykonaną w sposób perfekcyjny,
  • starannie opracowaną koncepcję filmu,
  • niebanalny scenariusz,
  • różnorodność ujęć,
  • pomoc w postprodukcji filmu.

Stawiając na nasze usługi wybierasz przede wszystkim jakość, doświadczenie, rzetelność oraz legalność działań. Działamy w pełni bezpiecznie, dlatego też przestrzegamy wszelkich przepisów prawa – świadczy o tym między innymi Świadectwo Operatora Bezzałogowych Statków Powietrznych oraz ubezpieczenie OC.

Nie zwlekaj i już dziś postaw na zespół profesjonalistów – jeśli filmowanie dronem Warszawa to tylko Flypix.pl. Chętnie poznamy Twoją wizję przyszłego projektu i zaproponujemy sposób, w jaki można ją udoskonalić oraz wydobyć największy potencjał z filmowanego miejsca.

Jak powinny wyglądać filmy reklamowe?

Świat reklamy bardzo dobrze dogaduje się z kamerą. Połączenie tych dwóch składników potrafi przynieść prawdziwe widowisko, dlatego też filmy eventowe Warszawa cieszą się ogromną liczbą zwolenników, większą niż klasyczne zdjęcia produktowe.

Wszystkie niezapomniane chwile mające miejsce na evencie powinny zostać uwiecznione przez profesjonalistów, którzy bazują na dobrym i niezawodnym sprzęcie, jakim w tym przypadku jest sprawdzona kamera. To urządzenie jest podstawą całego przedsięwzięcia.

Filmy eventowe Warszawa wykonane za pomocą profesjonalnej kamery są pełne efektów specjalnych, aby w jak najlepszy sposób ukazać odbiorcy piękno danego wydarzenia. Jakie kryteria muszą zostać spełnione, jeśli zależy nam na sukcesie produkcji? O tym w dzisiejszym artykule.

Co cechuje dobre filmy eventowe Warszawa?

Pragniesz sprzedać produkt, zaoferować usługę lub po prostu pokazać się od najlepszej strony? Najlepsze filmy eventowe to takie, które wręcz zachwycają swą jakością, jednakże nie jest to jedyna cecha dobrej produkcji. Co jeszcze należy spełnić, aby film odniósł sukces?

  1. Uwiecznij emocje. Eventy są przecież pełne ludzi, którzy te emocje odczuwają. Radość, zaskoczenie, duma czy podniecenie – im więcej ich będzie, tym ciekawiej dla widza. Cudzy uśmiech, zaangażowanie w rozmowie widoczne gołym okiem czy głośne oklaski to wyznaczniki udanego wydarzenia, na które chce się przyjść ponownie. Całość przypomina, że na danym evencie była świetna atmosfera.
  2. Dynamika – zbyt wolne zmienianie kadrów wprawia odbiorcę w monotonię i stan uśpienia, a przecież to ostatnie czego oczekujemy tworząc filmy eventowe. Co zatem doradzamy? Więcej dynamiki oraz różnorodności. Elementy zaskakujące, kontrasty oraz skrajności są mile widziane. Dobrym pomysłem będzie pokazanie sylwetki człowieka naprzemienne z martwą naturą.
  3. Dobra reklama – logo firmy warto pokazać, ale nie na pierwszym planie. Subtelność jest tutaj wskazana. Ważne, aby w pewnym momencie widz napotkał nazwę danej marki i zatrzymał się na niej przez pewien czas.
  4. Ścieżka dźwiękowa – muzyka jest niezwykle ważna. Często zapamiętujemy dobre filmy eventowe przez aranżację muzyczną, jaka mu towarzyszyła. Warto wybrać ścieżkę dźwiękową główną i przy określonym kadrze wyciszyć ją, aby zwrócić uwagę odbiorcy na wybrany istotny element całego eventu, odtwarzając przy tym dźwięk z oryginału.
  5. Wypowiedzi – tę kwestię również warto mieć na uwadze. Relacje ludzi, którzy zostali zaproszeni na event ukażą autentyczność całego wydarzenia i dodatkowo ożywią odbiorcę. Można przykładowo postawić na przeprowadzenie wywiadu z kilkoma rozpoznawalnymi osobistościami, które to opowiedzą o swoich wrażeniach.

Filmy eventowe Warszawa – w czym możemy Ci pomóc?

Ekipa profesjonalistów równa się jakościowej produkcji. Filmowanie eventów Warszawa to specjalność Flypix.pl. Podchodzimy do tego tematu z pasją i doświadczeniem, co widać w każdej zrealizowanej przez nas produkcji eventowej. Co dokładnie tworzymy?

  • Obrazy rejestrowane z powietrza jak i z ziemi – w zależności od skali wydarzenia pragniemy pokazać na filmie wszystko, co było w rzeczywistości najistotniejsze oraz najdoskonalsze. Dzięki temu odbiorca ma możliwość zapoznania się z rangą wydarzenia, gdyż kadry wywołują ogromne wrażenie.
  • Jakościowe produkcje – obraz rzędu 4 tysięcy pikseli to synonim wysokiej jakości oraz autentyczności. Współczesny widz uwielbia pełnię barw, odpowiedni kontrast oraz wyrazistość. Tak się składa, że my również…
  • Relacje nawet na 4 kamery – jest to zależne od rangi eventu. Jeśli wydarzenie jest bardziej kameralne to stawiamy na mniejszą ilość sprzętu, natomiast przy wystawnych i hucznych okazjach wzywamy agentów specjalnych, aby nie ominąć żadnego detalu.
  • Transmisje na żywo – tutaj również możesz liczyć na naszą pomoc. Filmy eventowe Warszawa w trybie live budzą ogromne emocje i o to przecież chodzi. Możemy przesyłać obraz na telebimy bądź do internetu. Wszelkie koncerty, konferencje czy gale rozdania nagród zostaną godnie zaprezentowane.

Filmy eventowe Warszawa – od czego zależą koszty przy pracowaniu nad dobrą reklamą?

Każde zlecenie rozpatrujemy indywidualnie. U nas nie ma hurtowej produkcji. Perfekcja i różnorodność potrzeb to przyczyny takiej decyzji. Filmy eventowe to nie tylko spektakularny efekt, ale i pewne koszty, które trzeba mieć na uwadze. Co wpływa na cenę takiej produkcji eventowej?

  • przede wszystkim czas – udokumentowanie danego wydarzenia to czasem godziny, a czasem dni,
  • długość materiału – od krótkich relacji po dłuższe filmy,
  • deadline oddania produkcji – termin także ma znaczenie,
  • typ użytego sprzętu – jako profesjonaliści bazujemy na dużym zapleczu jeśli chodzi o chociażby kamery,
  • liczba operatorów – zależy ona od skali eventu,
  • lokalizacja – nie każde wydarzenie ma miejsce w Warszawie, staramy się dotrzeć także w inne zakątki,
  • dodatkowe wymagania – prace graficzne i efekty specjalne na życzenie klienta.

Filmy eventowe Warszawa to szereg skomplikowanych czynności, w których na szczęście możemy Cię wyręczyć. Stawiając na flypix.pl masz pewność, że Twoja relacja z wydarzenia będzie wspominana latami.

Zapraszamy także do zapoznania się z wartościową wiedzą i poradami na naszym blogu. Dowiesz się z niego między innymi jak zostać fotografem, ile kosztuje fotograf na wesele i wiele innych.

 

 

Jak stworzyć angażujące filmy reklamowe?

Filmy reklamowe zyskują na popularności. Zapoznanie się z formatem wideo wymaga mniej czasu, przez co jest to bardziej przystępna opcja dla odbiorców. Dlatego filmy reklamowe są doskonałym narzędziem w rękach marketingowców. W poniższym artykule przedstawiamy jak tworzyć angażujące i skuteczne filmy reklamowe. 

 

Filmy reklamowe Warszawa – wideo marketing 

 

Zastanawiało Cię, dlaczego tak chętnie oglądane są filmy lub seriale? Przede wszystkim ze względu na fakt, że są angażujące. Filmy umożliwiają nam utożsamienie się z bohaterami i ich emocjami. Jeśli do jakościowych nagrania dorzucimy interesujące efekty wizualne i wpadającą w ucho muzykę, to w przeciwieństwie do formy tekstowej, docieramy do odbiorcy w znacznie większym zakresie. Filmy reklamowe oddziaływają na wzrok i słuch, budując relację na linii nadawca–odbiorca.

FlyPix filmy reklamowe Warszawa – realizujemy wysokiej klasy spoty reklamowe, przygotowane zarówno z wykorzystaniem kamer naziemnych, jak i filmowanie dronem. Bez znaczenia do jakich celów jest potrzebny film promocyjny, stworzymy dla Ciebie niepowtarzalny materiał, który skutecznie przyciągnie uwagę potencjalnych klientów.

Agencja reklamowe sięgają zarówno po filmy internetowe, jak i telewizyjne. W obydwu przypadkach warto pamiętać o czynnikach, które wpływają na sukces odbioru takiej formy promocji biznesu:

  • Jasno sprecyzowany oraz konkretny cel – musisz znać odpowiedź na pytania: po co i do kogo kierujesz film reklamowy;
  • Angażujący ładunek emocjonalny wpływający na sposób dalszej interakcji widza z firmą, produktem lub usługą;
  • Wezwanie do działania, czyli pokazanie odbiorcy dalszych kroków i instrukcji co ma zrobić i jakie działania podjąć po obejrzeniu filmu.

Etapy tworzenia filmów reklamowych

Wyróżniane są trzy etapy produkcji filmów reklamowych. Jest to preprodukcja, proprodukcja oraz postprodukcja. Poniżej opisujemy każdy z tych elementów. 

Preprodukcja

Okres przygotowawczy, poprzedzający okres zdjęciowy. W przypadku, gdy chcesz zareklamować swój produkt lub usługę musisz odpowiedzieć sobie na dwa pytania: do kogo będzie kierowany i gdzie będzie prezentowany film. 

Wszystkie pola publikacji filmu reklamowego rządzą się swoimi prawami. Na przykład inny format wybieramy do reklamy w internecie, inny do reklamy telewizyjnej, a jeszcze inny do reklamy banerowej. Po zapoznaniu się z Państwa oczekiwaniami przygotowujemy wstępną koncepcję filmu reklamowego. Wspólnie konsultujemy pomysł i wprowadzamy modyfikacje. Na sam koniec etapu preprodukcji ustalamy najważniejszy element całej reklamy, czyli scenariusz oraz storyboard (rysunki poszczególnych scen). Po akceptacji całości przez klienta przygotowujemy się do realizacji zdjęć m.in. ustalając lokalizację zdjęć.

Produkcja

Produkcja jest okresem zdjęciowy, podczas którego kręcony jest film reklamowy. Czyli to co lubimy najbardziej. Okres zdjęciowy może trwać jeden dzień lub nawet kilka tygodni, wszystko zależy od stopnia skomplikowania scenariusza.

Postprodukcja

Końcowy etap prac, w którym wykonuje się; montaż obrazu, korekcję barwną, udźwiękowienie oraz pracę nad efektami specjalnymi. Po konsultacji z zamawiającym i ewentualnych poprawkach przekazujemy gotowy materiał.

 

Czy warto pokazać swój film reklamowy przed finalną publikacją?

 

Na etapie postprodukcji jest jeszcze jeden krok, który czasem może być pomijany: sprawdzanie.  Duże wytwórnie często zapraszają na pokazy testowe, gdzie widownia ocenia, czy opowieść jest ciekawa lub czy film ma potencjał (albo – co się w nim nie klei). 

W przypadku pracy nad filmami firmowymi lub materiałami wideo, warto zebrać opinie od osób, które nie pracowały nad tym konkretnym projektem.  Świeże oko, konstruktywna krytyka czy trafne sugestie mogą sprawić, że przygotowywany materiał będzie znacznie lepszy, a znalezienie kompromisu między pomysłem a odzewem testowych odbiorców będzie wisienką na torcie postprodukcji. 

Po wprowadzeniu zmian oraz finalnym złożeniu filmu następuje etap publikacji, czasem poprzedzony działaniami promocyjnymi (zwłaszcza w przypadku większych produkcji). Ale to już etap marketingu filmu.

 

Filmy reklamowe Warszawa – FlyPix

Zamawiając filmy reklamowy Warszawa we FlyPix, masz pewność, że będzie to profesjonalny materiał, który wyróżni się najwyższą jakością filmowych ujęć oraz atrakcyjnym. Posiadamy doświadczenie zarówno w obsłudze dużych imprez korporacyjnych, w których uczestniczy powyżej tysiąca osób, jak i bardziej kameralnych wydarzeń.

Zdjęcia biznesowe – jak prawidłowo się ubrać?

Zdjęcia biznesowe są bardzo ważną częścią budowania swojego wizerunku. Odpowiednio wykonane pozwolą na zwiększenie atrakcyjności naszej oferty oraz stworzą atmosferę zaufania. Dobry fotograf biznesowy to osoba, której absolutnie nie możesz ominąć przy planowaniu CV czy tworzeniu profilu na Linkedln. Jak jednak prawidłowo się ubrać na taką sesję?

Fotografia biznesowa – zacznij od wybrania celu

Zanim odpowiemy na pytanie jak prawidłowo się ubrać do zdjęć biznesowych, zastanówmy się, czemu w ogóle się na nie decydujemy. Fotograf biznesowy inaczej będzie kadrował zdjęcie zależnie od docelowego miejsca jego umieszczenia, więc warto zawczasu przemyśleć tę kwestię. Przykładowo, jeśli budujemy profil na Linkedln, na którym zdjęcia są niewielkie, portrety biznesowe ograniczają się zwykle do zbliżenia na samą twarz, przez co nie musimy zastanawiać się nad wyborem odpowiednich butów. Inaczej przedstawia się sytuacja, jeśli profesjonalne zdjęcia biznesowe będą nam potrzebne do zakładki ‘’o mnie’’ na Twojej witrynie. Wówczas mogą się przydać fotografie całej sylwetki, przez co nie możemy pominąć w przygotowaniach żadnej części garderoby.

zdjęcia biznesowefotografia biznesowa sesja biznesowa

 

Na co zwrócić uwagę?

Jeśli już wiesz, do czego przyda Ci się profesjonalna sesja biznesowa, zacznij planować odpowiedni strój. Niezależenie od wyboru pamiętaj, że wszystkie ubrania muszą być czyste i wyprasowane. Jeśli nawet zdecydujesz się na zakup nowych ubrań na zdjęcia biznesowe, wybierz tylko te, w których czujesz się komfortowo. Mniej, znaczy więcej, więc ogranicz mnogość wzorów i kolorów. Nie zakładaj na siebie luźnych koszul czy swetrów, bo będziesz wydawać się większy niż w rzeczywistości. Szczególną uwagę zwróć na przylegający kołnierz koszuli, gdyż źle dopasowany, będzie wyglądał mało oficjalnie. Logo na ubraniu odciągnie uwagę od twarzy, więc również postaraj się go uniknąć. Zwykły T-shirt (nawet najbardziej ulubiony) może także nie być dobrym pomysłem, szczególnie w pastelowych barwach, które pod wpływem mocnych studyjnych lamp często zupełnie tracą kolor. Elegancki kostium oraz koszula z marynarką to ponadczasowe rozwiązania, które nie tracą na popularności w biznesowym świecie. 

sesja biznesowafotografia biznesowa sesja wizerunkowa

A co z akcesoriami?

Pamiętaj, że fotografia biznesowa najczęściej koncentrują się na Twojej twarzy, więc nie chcesz, aby akcesoria odciągnęły od niej uwagę. Najlepiej ogranicz się do minimum, również w kwestii makijażu, który nie powinien być przesadzony. Wyglądaj tak profesjonalnie, jak marka, którą tworzysz.

Może także i Ty chciałbyś zostać profesjonalnym fotografem? Sprawdź jak zostać fotografem we wpisie na naszym blogu. Dowiedz się również ile kosztuje wywołanie zdjęcia u fotografa

Dokumentacja budowy z drona i ziemi

Wykorzystywanie drona zupełnie zmieniło świat komunikacji. Fotografia lotnicza oraz filmowanie z drona pozwoliły na całkowitą zmianę perspektywy. Trudno jednak znaleźć rynek, na którym zdjęcia z powietrza odniosły większy sukces, niż na rynku deweloperskim. Jak dokumentacja budowy z drona i ziemi może pomóc w rozwoju Twojej firmy?

Stwórz materiały promocyjne

 

Filmowanie dronem oraz fotografia architektury spełniają rolę przede wszystkim jako znakomite materiały promocyjne. Pozwalają na bieżąco ukazywać rozwój budowy, a także zachęcić potencjalnych nabywców do wyboru Twojej oferty. Zdjęcia z drona znakomicie pokazują atuty nieruchomości takie jak np. bliskość terenów zielonych czy sąsiedztwo kameralnej zabudowy. Za to zdjęcia nieruchomości wykonywane z ziemi pozwolą przyjrzeć się wartym uwagi detalom, jak staranne wykończenie albo wielkość balkonów.

zdjęcia inwestycjifotografia architekturyzdjęcia nieruchomości

 

Oszczędzaj czas i pieniądze

 

Zdjęcia z budowy wykorzystywane są przy monitorowaniu rozwoju prac. W miejsca, gdzie kiedyś trzeba było posłać człowieka (i słono mu za taką specjalność zapłacić) dziś można wysłać drona, który w szybszy i tańszy sposób pozwoli na wyłapanie ewentualnych błędów. Zdjęcia z drona oraz fotografowanie budowy z ziemi pomagają także lepiej oszacować czas konieczny do ukończenia kolejnych etapów budowy.

Zyskaj zaufanie

 

Przy kupowaniu nieruchomości nabywcy chcą mieć pewność wybrania najlepszej dla siebie oferty. Foto i video dziennik pokazujący postępy prac zwiększy ich zaufanie oraz pozwoli poczuć się częścią nowej społeczności. Filmowanie budowy z drona i ziemi jest też cenne dla instytucji finansujących Twoje przedsięwzięcie, gdyż dostarczy dowodów na wywiązanie się z zawartych umów oraz narzuconych ram czasowych. Może się też okazać niezbędne przy sporządzaniu dokumentacji ubezpieczeniowej.
Wybierz profesjonalistów i wraz z FlyPix stwórz swój własny dziennik budowy z ziemi i powietrza. Nasze dotychczasowe działania znajdziesz w zakładce ‘’realizacje’’.

zdjęcia z budowyfotografia budowyfotografia budowlana

Efektywny spot reklamowy – jak go przygotować?

Efektywny spot reklamowy - jak go przygotować?

Kowboj, dziki zachód i galopujące mustangi w blasku zachodzącego słońca. Kicz? Nie dla Marlboro, który tym spotem w ciągu dwóch lat zwiększył swoje zyski aż czterokrotnie, zostawiając konkurencję w tyle. Czy taki sukces jest możliwy w naszym pełnym bodźców świecie? Sprawdźmy, jak dzisiaj wygląda produkcja spotów reklamowych.

Fundamenty dobrej reklamy

 

Niezależnie czy chcemy przygotować spot reklamowy dla supermarketu czy branży motoryzacyjnej, musimy poznać odpowiedź na najważniejszą kwestię - cel reklamy. Wbrew pozorom nie zawsze jest to zwiększenie sprzedaży. Czy nasza reklama ma przedstawić nowy produkt? Czy ma wesprzeć tradycyjny wizerunek firmy czy wręcz odwrotnie - rozpocząć proces rebrandingu? A może ma pełnić funkcję informacyjną i mówić np. o połączeniu się dużych firm w jedną?

produkcja filmów reklamowych

Grupa docelowa to kolejny istotny fundament dobrej reklamy. Musimy poznać odbiorców spotu, zrozumieć ich styl życia, a także wartości, którymi się kierują. Nie ma reklam uniwersalnych i nie da się komunikować do wszystkich grup społecznych jednocześnie. Wskazane jest także pokazanie korzyści, jakie odbiorca może uzyskać wybierając reklamowane produkty - czystsze pranie, lepsze zdrowie czy większy prestiż. I chociaż polskie prawo zabrania tworzenia reklam bezpośrednio odwołujących się do konkurencji (jak w amerykańskim spocie o chłopcu kupującym w automacie Coca Colę po to tylko, aby móc stanąć na puszkach i sięgnąć do przycisku z Pepsi), to dobrze jest pokazać, co czyni nasz produkt wyjątkowym i lepszym od innych.

Skok z kosmosu czy satyra?

 

Jest wiele możliwości, aby stworzyć efektywny spot reklamowy. Klasyką jest zatrudnienie sławnej osoby pasującej do wizerunku marki, ale nawet to dość proste rozwiązanie nierzadko okazuje się sukcesem. Na myśl przychodzą od razu filmy reklamowe Huawei z Robertem Lewandowskim czy niezapomniana Nicole Kidman w spocie perfum Chanel (w niektórych krajach sprzedaż prezentowanych zapachów wzrosła nawet pięciokrotnie!). 

  Sztuką za to jest stworzenie reklamy, która będzie wydarzeniem sama w sobie. Udało się to marce Red Bull, kiedy Felix Baumgartner w firmowym stroju wykonał historyczny skok ze stratosfery nie tylko pobijając sportowe rekordy, ale i wzmacniając pozycję Red Bulla na rynku napojów energetycznych. 

  A co jeśli nasza firma potrzebuje zupełnego odświeżenia? Za inspirację niech nam posłuży marka Old Spice, która mistrzowsko balansuje w świecie reklamowego absurdu, odnosząc ogromne marketingowe sukcesy. Przełomem dla marki okazało się wykonanie badań, w których to aż 60% ankietowanych mężczyzn przyznało, że kosmetyki kupują im kobiety i to właśnie do nich adresowane były pierwsze rebrandingowe spoty reklamowe. Film pokazujący, że Old Spice został stworzony dla młodych, dorastających chłopaków (‘’Momsong’’) został wyemitowany podczas Super Bowl i dotarł aż do 31 milionów widzów. Swoim humorem zapewnił sobie nawet miejsce podczas telewizyjnych wiadomości amerykańskiej stacji ABC, w których dział marketingu opowiadał jak wygląda tworzenie filmów reklamowych. 

Jednak czasem nawet największy dowcip nie zastąpi prawdziwych wzruszeń i takie właśnie zapewnia nam portal aukcyjny Allegro, tworząc historie o adoptowaniu psa, nauce angielskiego przez dziadka czy szukaniu stroju na bal. W podobne, choć bardziej motywacyjne tony, uderza Nike z hasłem Just Do It. Claim ten po raz pierwszy pojawił się w spocie z 80 letnim Waltem Stackiem przebiegającym codziennie 17 mil i nareszcie pozwolił marce konkurować z firmami jak Adidas czy Reebok. 

Nie bójmy się więc eksperymentować. To właśnie produkcja filmów reklamowych, która wychodzą poza utarte schematy, zapewna sukces. 

A co z wykonaniem?

 

Reklamy w internecie są przyszłością rynku. Zapewniają nie tylko lepszą analizę odbiorców, ale i umożliwiają zakup prezentowanego produktu właściwie jednym kliknięciem - w przeciwieństwie do radia czy telewizji. Wiele mediów społecznościowych oferuje konkretny czas wyświetlania danego spotu lub możliwość przeskoczenia go przed końcem, co nie jest bez znaczenia przy tworzeniu scenariusza. 

filmy reklamowespot reklamowy spoty reklamowe

 

 

Pamiętajmy jednak, że nawet najbardziej kreatywne pomysły nie udadzą się bez pomocy świetnego zespołu filmowców i montażystów. Produkcja spotów reklamowych zaczyna się już na poziomie dobrze przygotowanego briefu kampani. Niezależnie czy myślisz o klasycznych ujęciach, filmowaniu dronem czy reklamie animowanej - FlyPix pomoże Ci odnieść sukces. Nasze dotychczasowe filmy reklamowe Warszawa znajdziesz w zakładce ‘’realizacje’’.

Filmy i zdjęcia z eventów / konferencji – dlaczego warto?

Filmowanie i fotografowanie wydarzeń – zarówno tych prywatnych jak i publicznych, jest jedną z najlepiej rozwijających się gałęzi w branży cyfrowych mediów. Nie jest to jednak zaskakujące, bowiem fotorelacje pełnią w marketingu niezwykle ważną rolę. Nieprofesjonalne podejście do tematu może oznaczać mniejsze szanse na promocję, a co za tym idzie słabsze wyniki w sprzedaży samego wydarzenia.

Zdjęcia i filmy to część wizerunku

Organizowanie wydarzeń pozwala dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów i marki chętnie się na taki krok decydują. Jest to nie tylko znakomita szansa na pokazanie ludzkiej twarzy firmy czy zbudowanie bezpośredniej relacji z klientami, ale też na integrację pracowników i możliwość rozwinięcia ich umiejętności dzięki nietypowym wyzwaniom.
Wybierając fotografa czy ekipę filmową należy pamiętać, że relacje z eventu mogą trafić nie tylko na firmową stronę internetową, ale i na broszury czy do branżowych magazynów. Materiał z wydarzeń świetnie sprawdzi się także jako film promocyjny czy reklamowy, zwłaszcza jeśli akcja będzie cykliczna. Czy chciałbyś reklamować swoją firmę amatorskimi ujęciami czy jednak wolisz pokazać się od jak najlepszej strony? No właśnie - wybór profesjonalistów pozwoli Ci skoncentrować się na innych zadaniach i w pełni wykorzystać szanse jakie niesie ze sobą starannie przeprowadzony event. fotografia eventowafotografia eventowa fotografia eventowa Poza firmowymi wydarzeniami coraz popularniejsze jest także prowadzenie konferencji lub szkoleń online. Jest to skuteczny sposób na podniesienie kwalifikacji własnego zespołu pracowniczego oraz wzmocnienie pozycji firmy na rynku międzynarodowym. Pozwala także uniknąć części kosztów wyjazdów służbowych. Decydując się na filmowanie konferencji trzeba przede wszystkim zadbać o profesjonalne wykonanie i jak najlepszą jakość materiału, bo umożliwi to ich wtórne wykorzystanie - podczas następnych szkoleń czy po prostu przy promocji.
filmowanie konferencji   fotografia konferencje

W świecie pełnym obrazów tylko ci, którzy potrafią stworzyć coś zaskakującego przyciągną uwagę odbiorcy. Jednak należy pamiętać, że foto czy video relacje z eventów to przede wszystkim łapanie ulotnych momentów i emocji, które mogą się już nie powtórzyć. Wybierając Flypix masz pewność, że wybrałeś pasjonatów z doświadczeniem i najlepszym zapleczem technicznym, dzięki którym wszystkie te chwile jako fotografia eventowa i filmy eventowe zostaną uwiecznione.

Fotografia produktowa – co to takiego?

Dobre zdjęcie produktowe to jeden z kluczowych składników, który decyduje o sukcesie sprzedażowym Twojego produktu w Internecie. Jeśli jesteś sprzedawcą, prowadzisz sklep internetowy, szczególną uwagę powinieneś zwracać właśnie na katalogi zdjęć swoich produktów.

Dlaczego warto zainwestować w fotografię produktową?

Packshot (czyli paczki zdjęć konkretnego produktu) możesz zrobić samemu, ale... No właśnie. Wykreowanie zapierających dech w piersiach zdjęć reklamowych wcale nie jest takie proste! Warto zatrudnić fotografa, który wykona dla ciebie profesjonalne zdjęcia reklamowe produktów. Nic tak nie przyciąga wzroku klientów jak atrakcyjne i wyróżniające się zdjęcia. Ważny jest zarówno sam pomysł na przedstawienie produktu, jak i jakość wykonania.
Zdjęcia produktowe Zdjęcia produktowe Zdjęcia produktowe

Dobry fotograf pokaże Twój produkt i jego funkcjonalności z każdej strony, uwydatni również jego zalety i pobudzi wyobraźnię potencjalnego klienta. Fotografia reklamowa nie musi odbywać się tylko w prosty i oczywisty sposób - w ramach sesji produktowej Twoje artykuły mogą zostać przedstawione także w zaaranżowanym otoczeniu, co jeszcze skuteczniej podniesie ich atrakcyjność w oczach przyszłych klientów.

Fotografia produktowa Fotografia produktowa

Fotografia produktowa

We Flypix nie ograniczamy się do klasycznych paczek zdjęć na białym tle, choć i takie oczywiście zrobimy (czasem w końcu mniej znaczy więcej!). Oferujemy odważne kadry, przełamywanie schematów i kreatywne ujęcia wszelkiego rodzaju artykułów. Najważniejsze, to ukazać Twój produkt w jak najlepszym świetle, uwydatnić jego zalety i sprawić, by potencjalny klient zakochał się od pierwszego wejrzenia. A ten bardziej wymagający, po zamknięciu przeglądarki długo nie mógł o nim zapomnieć. Dobre zdjęcia sprzedają same, dlatego profesjonalna fotografia produktowa będzie prawdziwym wsparciem dla Twojego biznesu.

Jak szukać pracowników? Filmy rekrutacyjne dla Grupy Tense

Filmy rekrutacyjne to nowa, kreatywna forma poszukiwania pracowników. Oferujesz owocowe czwartki? Super. Multisport? Fajnie, ale to przecież proponuje prawie każdy. Może pakiet medyczny? To w zasadzie standard. A jeśli tą zachętą ma być „młody i dynamiczny zespół, który oferuje możliwość rozwoju”, to przypomnę Ci, że to też już było i… Cóż, niekoniecznie działa to na Twoją korzyść. Jeśli chcesz się wyróżnić na rynku, powinien pójść o krok dalej. Jak możesz przykuć uwagę pracownika? DYNAMICZNIE i SZCZERZE! I tu z pomocą przychodzą filmy wizerunkowe i rekrutacyjne.

Czym jest film wizerunkowy?

Zastanów się, czego potencjalny pracownik może szukać w nowym miejscu pracy? Czy chodzi jedynie o wynagrodzenie? Nie. Ważna jest możliwość rozwoju, atmosfera w pracy i ludzie, którzy tam pracują. Film wizerunkowy pozwoli potencjalnemu pracownikowi poznać Twoją firmę „od kuchni”. Dobry film wizerunkowy sprawi, że będzie chciał u Ciebie pracować. Nasza firma miała niedawno przyjemność zrealizować film employer branding dla Grupa Tense (agencja SEO/SEM - pozycjonowanie stron internetowych) - z przyjemnością słuchaliśmy pracowników, którzy na ludzie i z humorem opowiadali o swoim miejscu pracy, wspaniałej atmosferze i realiach codzienności.

Skuteczny film rekrutacyjny, czyli jaki?

Żeby jednak film zrealizował swój cel, musi spełnić kilka warunków. Jaki powinien być dobry film rekrutacyjny?
  1. Oparty na strategii -  na film rekrutacyjny musisz mieć pomysł, który będzie się wpisywał w wizerunek Twojej firmy. Chodzi tu zarówno o formę (poważna, humorystyczna, na luzie), jak i to, co chcesz w nim przekazać.
  2. Skierowany do konkretnych osób - film rekrutacyjny ma za zadanie przyciągnąć nowego pracownika, nie musi więc podobać się wszystkim. Jego zadaniem jest przykuć uwagę kilku konkretnych osób, które mogą aplikować na określone stanowisko. Im bardziej spersonalizowany film, tym lepiej.
  3. Ukazujący rzeczywistość - film rekrutacyjny ma na celu pokazanie prawdziwego środowiska pracy. To pewnego rodzaju wycieczka po zakamarkach firmy. Nie warto tworzyć filmu employer brandingowego w formie laurki, bo taki wyidealizowany obraz to zwykłe kłamstwo. A rozczarowany pracownik może szybko złożyć wypowiedzenie i Ciebie czeka kolejna kosztowna rekrutacja.
  4. A ponad wszystko… NATURALNY - Twoja strategia i pomysł na nic się zdadzą, jeśli podetkniesz pracownikom pod nos przygotowany scenariusz. Zarys - ok, przygotowane pytania - jak najbardziej, byle by nikt z pracowników ich wcześniej nie widział! Pamiętaj, że film to nie tylko słowa - pozwól pracownikom przekazać prawdziwe emocje, a gwarantujemy, że firma zyska na tym więcej, niż możesz się spodziewać.

Filmy rekrutacyjne - jak to robimy?

Do realizacji filmów zostały wykorzystane 3 kamery na statywach obsługiwane przez 2 operatorów (2 kamery bliskie oraz 1 kamera ogólna) i jednego dźwiękowca. Nagranie zrealizowaliśmy w wynajętym studio z profesjonalnym oświetleniem w przeciągu 1 dnia zdjęciowego - na planie spędziliśmy ponad 8h. Pracownicy Grupy Tense zostali przygotowani do nagrania przez profesjonalną wizażystkę. Efektem naszej pracy są 4 filmy rekrutacyjne dla różnych działów : Marketing, Back Office, SEO, Handel które można zobaczyć na stronie rekrutacyjnej Grupy Tense . Szukasz nietuzinkowego sposobu na przyciągnięcie wartościowych pracowników do Twojej firmy ? Zgłoś się do FlyPix, żeby nagrać film rekrutacyjny w Twojej firmie! Jeśli nie masz pomysłu, lub zastanawiasz się, jaka forma będzie najskuteczniejsza w Twoim przypadku, skontaktuj się nami : www.flypix.pl, biuro@flypix.pl lub tel. 606-247-244 .

Ujęcia z drona w marketingu (nie tylko) nieruchomości

Sprzedaż nieruchomości - zarówno tych prywatnych, jak i firmowych - wymaga najwyższej jakości marketingu. Jeśli chcesz, żeby Twój potencjalny klient, został oczarowany, musisz go zaskoczyć i skutecznie zainteresować. Jak przyciągnąć jego uwagę swoim ogłoszeniem i sprawić, żeby nieruchomość, którą chcemy sprzedać, przedstawić mu w najatrakcyjniejszy sposób? Wykorzystaj do tego ujęcia z drona.

 

Zdjęcia z drona zwiększą atrakcyjność Twojej nieruchomości

 

Obojętne, czy chcesz sprzedać działkę, dom, czy  zareklamować mieszkanie w bloku na nowym osiedlu czy też siedzibę firmy - zdjęcia z drona sprawią, że Twoje ogłoszenie wyróżni się na tle innych i zwiększy jego atrakcyjność. Szersza perspektywa spowoduje, że pusta działka, która z poziomu „zero” jest po prostu kawałkiem ziemi, zostanie osadzona w otoczeniu i nie będzie już kawałkiem pola, ale elementem całego krajobrazu.

Co więcej, zdjęcia z drona umożliwiają zaprezentowanie szczegółów obiektu z dowolnej perspektywy - od tej „żabiej”, czyli z poziomu trawnika w ogrodzie, aż po tę „z lotu ptaka” - z bliska, daleka czy też centralnie z góry. O tak:

  drony w marketingu zdjęcia z drona

Robi wrażenie, prawda? :)

Filmowanie nieruchomości z drona - wykorzystaj element zaskoczenia!

  A gdyby tak zaangażować potencjalnego klienta w… Spacer po okolicy? Zdjęcia z drona będą super, ale jeśli ogłoszenie wzbogacisz o film, Twoja oferta nieruchomość zyska kolejne +100 do atrakcyjności! Element zaskoczenia zachęci odbiorcę, żeby dłużej zatrzymać się przy Twoim ogłoszeniu. Zabierz więc potencjalnego klienta na wirtualny spacer, w którym dokładnie pokażesz mu nie tylko samą nieruchomość, ale także okolicę. Szczególnie ważne jest to w przypadku, kiedy lokalizacja odgrywa kluczową rolę dla potencjalnego kupca. Może zależy mu na działce nad jeziorem, albo domu przy lesie? A może szuka lokalu na gabinet, który powinien znajdować się blisko centrum miasta? Dzięki ujęciom z drona to wszystko zmieści się w jednym kadrze. W filmie możesz umieścić odpowiednie animacje, które dodatkowo pozwolą klientowi zwizualizować  odległość od danych obiektów i podkreślą atuty Twojej nieruchomości.  
 

Film z drona pozwala również pokazać szczegóły i detale, których nie sposób dostrzec gołym okiem, nawet przy osobistych oględzinach. Filmując nieruchomość z drona możesz zwrócić uwagę klienta na elementy zdobień, jakość wykończenia, czy pokazać posiadłość w całej swojej okazałości.

Jak wykorzystać ujęcia z drona w Twojej branży?

 

Być może wcale nie chcesz sprzedawać swojej nieruchomości, ale zależy Ci na skutecznej reklamie swojego obiektu? Zdjęcia i filmy reklamowe doskonale sprawdzą się jako element skutecznej reklamy Twojej sali weselnej, hotelu, czy restauracji. Potencjalny klient od razu zobaczy, w jaki sposób on sam będzie mógł uwiecznić niezapomniane chwile w Twoim obiekcie.

A może prowadzisz przedsiębiorstwo o zupełnie innym charakterze i chcesz pokazać rozwój swojej firmy na stronie internetowej czy w materiałach marketingowych? Jeśli zastanawiasz się, jak Twoja siedziba firmy, fabryka czy posiadłość może zyskać w oczach potencjalnego klienta i czy zdjęcia z drona to w Twoim wypadku dobry pomysł skontaktuj się z FlyPix – chętnie odpowiemy na Twoje pytania!